wat is beter voor bromfiets examen ? Graag Snel reageren AUB !

Status
Not open for further replies.

DarkSaiyan

EVO pk's
ik heb thuis 4 boeken gekocht en 1 cd (allemaal nieuw) oa theorie leren , en examenvragen.


2 boeken en 1 cd zijn van VEKABEST
en
2 boeken van VERJO

ik heb de boeken van VEKABEST en van VERJO gelezen.
toen ik het theorieboek van VEKABEST goed had gelezen en de vragen uit de cd had gemaakt, stond ik verbaast over wat er gevraagd werd. Ik had steeds meer dan 7 of 8 fout.

ik heb toen het boek van VERJO gelezen en goed geleerd. ik ging examens uit dezelfde cd maken (andere examens natuurlijk). ik had toen enkele keren minder dan 5 fout of meer. Het gekke is de antwoorden veranderen steeds van de VEKABEST examen cd-rom.

Is er iemand anders die VEKABEST ook een beetje vaag vind ??
(ik heb om 14:30 straks examen.)
 
Advertisement - register to remove this

krijg je in het bromfiets examen grootendeels JA/NEE vragen of juist 3-meerkeuze vragen ??

bij VEKABEST heb ik meer dan 90% 3-meerkeuze vragen ....
bij VERJO examen boekje heb ik alleen JA/NEE vragen....
 
Ik raad iedereen in mn omgeving altijd aan Verjo te gebruiken.
Vriend van me was ook een paar keer gezakt met Vekabest. Toen nam ie Verjo en metteen geslaagd. Ik vind t boekje van Vekabest gewoon te dik, het is te omslachtig. Soms las ik dingen waarvan ik echt niet begreep wat ze er nou mee bedoelden. Groot bullshit gehalte dus.
Theorie auto heb ik ook met Verjo geleerd, ook in 1x geslaagd.
 
ja/nee vragen ?? :|

bij VEKABEST cd-rom heb je meer dan 90% 3-meerkeuze.. :S en ook nog van die kanker vragen die belachelijk gek zijn
 
Originally posted by stealth2000
Ik raad iedereen in mn omgeving altijd aan Verjo te gebruiken.
Vriend van me was ook een paar keer gezakt met Vekabest. Toen nam ie Verjo en metteen geslaagd. Ik vind t boekje van Vekabest gewoon te dik, het is te omslachtig.
Theorie auto heb ik ook met Verjo geleerd, ook in 1x geslaagd.

hetzelfde hier, kameraad van me heeft VERJO geleerd is in 1x geslaagd !
andere kameraad heeft VEKABEST geleerd is gezekt :S
 
Psies voral niet zenuwachtig zijn:D Tip: gewoon erg vaak die toetsjes oefenen totdat je ze al bijna uit je hoofd kent, want je krijgt toch ongeveer dezelfde!!
 
Niet afkijken! Verlies je je concentratie. Gewoon je concentreren op je eigen kastje. Verder gewoon logisch nadenken.
 
wanne gek, hij koopt gewoon 4 boeken en een cdrom voor z'n bromfietsexamen :D
zo moeilijk is het nou ook weer niet hoor :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top