Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

Ik zal nog wel een keer zoeken want wil toch nog wat dingen erbij voor testen.

PS: Excuse voor de eerdere ondertitel, had niet door dat deze YT in beeld gaf.
 
Last edited:
Vandaag had ik de gps snelheidsmeter getest van de Ali die ik eerder had gepost en aangesloten op de usb die 5 volt geeft,
en hij werkt perfect. Voor dat geld hoef je niet te rommelen met fietstellers en magneetjes.

Dit is ook wel nostalgie voor wie ooit een Jog heeft gehad vroeger :
jog.png
 
Last edited:
Laatst nog een anti fog lens of hoe het ook heet , hetzelfde als de Pinlock antifog lenzen gekocht.
Deze past ook op helmvizieren zonder Pinlock systeem door hem simpelweg netjes er in te plakken.
Een originele Pinlocklens kost vaak rond de 20 Euro terwijl deze maar 1,54 +1,99 Choise 5 dagen verzending kost en op elke helm past.
Ze hebben ook nog een anti regen lens die je aan de buitenkant plakt .


Voorbeeldfoto uit de reviews :
fog.png
 
Als het bevalt dan laat even weten, zat er al een paar keer naar te kijken en moet nog wat dingen bestellen.

Vandaag binnen gekomen de timing lamp en thermometer tot 800 graden:
IMG_2094[1].JPG

Vandaag besteld:
Endoscoop camera (dubbele lens en video opname mogelijk; maar geloof er niets van) en een paar nieuwe spiegels voor de Kisbee (past niet dus pas ze aan want het model vond ik leuk voor de prijs).
 
Last edited:
@Isamu Hij past goed in het vizier en het zicht blijft goed met de helm dicht.
De montage moet wel met wat behendigheid gebeuren maar het is goed te doen.
Deze helm die ik heb heeft van origine al een Pinlock systeem waar de Pinlocklens makkelijker te installeren was,
maar deze antifog van de Ali was niet heel veel moeilijker.

Deze kon ik niet laten liggen voor de werkplaats voor dit geld :
16 tegels van 30 bij 30 cm voor 10 euro 20 . ( 1.44 M2 per 16 tegels )

Voorbeeld uit reviews:
tegels.png
 
Last edited:
Die tegels kun je evengoed in de Acti0n halen voor een paar eu.
Thnx voor de tip, ik had ze net opgezocht en idd bijna even duur.
6 platen van 40 cm2 voor 8 euro is 0.96 M2 , dus per 10 euro 0.24 m2 er bij op 1.20 m2.
Bij de ali zijn ze dan 1.44 m2 per 10 euro dus het scheelt niet veel , als ik dat eerder had geweten had ik ze wat sneller bij de action gekocht.
 
Niet perse voor m'n scooter gekocht, maar deze Vespa heb ik voor bizar weinig over genomen.
Ging er voor dat bedrag vanuit dat ie niet zou lopen en eigenlijk gekocht als decoratie. Decoratie.voor 10min en het beestje loopt als een zonnetje
 

Attachments

  • IMG-20240323-WA0056.jpg
    IMG-20240323-WA0056.jpg
    339.2 KB · Views: 49
Nu kan ik ook eens echt Blazen ....
Voor oa droogblazen van Scooter na het wassen , of uitblazen van werkplaats en weet ik veel nog meer .
Met een stuk slang pas maken op de turbo vanje werkbus, ben je zo thuis na een werkdag
Post automatically merged:

Mooie vespa, die zou ik zelf nooit meer weg doen en bewaren.
Verkopen mag denk ik ook niet van mn zoontje
 

Attachments

  • Snapchat-137426803.jpg
    Snapchat-137426803.jpg
    113.3 KB · Views: 20
Lekker houden Man ! zie het als een investering , moet je kijken wat dat ding over 10 jaar waard is .
( mits je dat ding zelf niet plat gereden heb ) .. :tearsofjoy:
 
Back
Top