Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Voor Zip ZP Special.

Ik moet een carterdeksel echt professional gepolijst hebben, dat het blinken pijn in m'n ogen doet. De kwaliteit is dus belangrijk.

Laat maar ff weten als je iemand weet van dit forum of als je zelf doet voor anderen, wel graag met prijzen. Kan ook via PM.

Alvast bedankt.

zoals dit?



weet niet of het hier mag maar anders hoor ik het wel prijsen lijst

(polijsten-> caterkap 30€ velgen p.k 40€ p.k voorvork 20 € p.k remhandels 10€ p.k carb 20€ <-) caterkap bewerken (frezen 30 euro)
 
Last edited:
sprintspeed said:
Voor Zip ZP Special.

Ik moet een carterdeksel echt professional gepolijst hebben, dat het blinken pijn in m'n ogen doet. De kwaliteit is dus belangrijk.

Laat maar ff weten als je iemand weet van dit forum of als je zelf doet voor anderen, wel graag met prijzen. Kan ook via PM.

Alvast bedankt.

zoals dit?



weet niet of het hier mag maar anders hoor ik het wel prijsen lijst

(polijsten-> caterkap 30€ velgen p.k 40€ p.k voorvork 20 € p.k remhandels 10€ p.k carb 20€ <-) caterkap bewerken (frezen 30 euro)


Die foto van je voorbeeld die laadt niet.

Kan je me misschien via pm een foto sturen? Ik moet de carterkap gepolijst hebben.
 
Kweet niet of ik dit wel in het juiste topic zet, maar goed, ik wou vragen of er misschien iemand in omgeving limburg me velgen kan en wil polijsten voor een redelijk prijsje? :p
Anders moet ik naar een bedrijf gaan en zullen de kosten hoger zijn neem ik aan :p
 
OnTheRox said:
Kweet niet of ik dit wel in het juiste topic zet, maar goed, ik wou vragen of er misschien iemand in omgeving limburg me velgen kan en wil polijsten voor een redelijk prijsje? :p
Anders moet ik naar een bedrijf gaan en zullen de kosten hoger zijn neem ik aan :p

vraag het aan mij of pm me voor foto,s
prijsen ect maar raceroxie doet het ook kijk maar effe

groeten

delano
 
Ben net klaar met de velgjes van mn zip! hier mijn voorvelg..

attachment.php


attachment.php


T hoefde van mij niet echt ULTRA bling bling, vind dit mooi genoeg en heb er zat werk aangehad.
 
STA40149.jpg


waterpomphuis ook maar eens gedaan. dat ringske aan mijn vinger is zo'n ding waarmee de slangen vastzitten op het slakkenhuis. ( ik was toch bezig, dacht doe dat ff mee :W )
 
Last edited:
Pfff khad paar maanden terug men kickstart pedaaltje gepolijst dus gewoon met schuurpapier 80,100,220,300,600,800,1000 nah best mooi geworden .. en na een tijdje ging die helemaal roesten dus ben t nu weer aan het doen maar wordt gek van dat schuren is er geen snellere manier ? En tis echt moeilijk om dat spul in die hoekjes weg te krijgen :mad: :p majah ..

Ojah en nog vraagie hoe VOORKOM ik nu dat het weer zo gaat roesten etc...
 
Zo ik heb er een sticky van gemaakt, hoop dat nu iedereen de moeite neemt dit door te lezen ipv elke keer die losse topics:!

M.v.g

Dennis
 
Ik had ook wel een vraag hier heb al heel wat dingen gepolijst,,,

maar nu d8t ik ik haal maar een x ''belgom alu'' heb er veel positiefe dingen over gehoord maar ,,

Ik polijst mijn blokkie(alu) glimde mooi ,maar daarna even wat belgom op gedaan even laten in werken en uitgepoetst maar nu is die helemaal mat/troebel en dof geworden,,:(:(:( dan vraag ik mij af wat doe ik verkeerd
 
beta ark bruut! said:
Ik had ook wel een vraag hier heb al heel wat dingen gepolijst,,,

maar nu d8t ik ik haal maar een x ''belgom alu'' heb er veel positiefe dingen over gehoord maar ,,

Ik polijst mijn blokkie(alu) glimde mooi ,maar daarna even wat belgom op gedaan even laten in werken en uitgepoetst maar nu is die helemaal mat/troebel en dof geworden,,:(:(:( dan vraag ik mij af wat doe ik verkeerd

dat heb ik dus ook :) daarom begrijp ik niet wat iedereen goed vind aan belgom. of hun resultaat is niet zo mooi na het de eerste keer polijsten om een of andere reden of wij doen iets zwaar verkeerd maar ik heb al VEEL verschillende methodes geprobeerd.
 
Aerox/Roy said:
Pfff khad paar maanden terug men kickstart pedaaltje gepolijst dus gewoon met schuurpapier 80,100,220,300,600,800,1000 nah best mooi geworden .. en na een tijdje ging die helemaal roesten dus ben t nu weer aan het doen maar wordt gek van dat schuren is er geen snellere manier ? En tis echt moeilijk om dat spul in die hoekjes weg te krijgen :mad: :p majah ..

Ojah en nog vraagie hoe VOORKOM ik nu dat het weer zo gaat roesten etc...

Steeds goed bijhouden met Belgom? Zo doe ik het iig. Werkt prima.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top