Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.

Piojjo

Banned
K ben bezig een hoop dingen aan het polijsten.. nu wil ik wel eens de kwaliteit zien van de mensen @ forum die polijsten..
Fotos dus :)
Zelf kom ik deze week ook met wat fotos van mijn spullen..

Ik wacht af :)
 
Advertisement - register to remove this

hier dan mijn gepolijste sjizzel;)
ben weekie vrij, en verder op de planning staat
stuur
vorkpoten
remklauwen
kickstarter
fox29.jpg

ninja.jpg

fox22.jpg

demport is vieeezzz
 
Last edited:
Misschien ook wel handig als iedereen er ff bij vermeld wat ervoor gebruikt is.

Ik ben momenteel aan het polijsten en gebruik:

- Boormachiene met polijstborstel (B&D piranja borstel ofzo)
- Dremel voor hoekjes
- Motip polijstpasta
- Korrel 600 schuurpapier en nog wat grovere voor het verwijderen van zwarte std. verf.

Als het af is volgen er foto's :)
 
Ik gebruik deze spullen:
10549


Foto komt van een motorforum af.. daar heb ik ook mijn informatie vandaan.

Daar komt nog een boormachine + dremel bij.
 
mannen ik heb ook mijn demper gepolijst maar nu is mijn vraag hoe onderhoud ik dat welk product doen jullie erop?????????
zodat het niet oxideert of dof word????????
grtz
 
gepolijst

ik heb al heel wat gepolijst , heb juist 1 nitrovelg af , mijn blok ,vario , fource en remhendels volgen nog
fototje
2velgen.JPG[img]
 
ik poets het gewoon op met een beetje Auto Glym (merk) Metal Polish.. heb ik gehaald bij een auto zaak. gewoon beetje op het gepolijste deel doen en dan met een doek wrijven.

Btw misschien ook leuk om erbij te zetten als je een foto post hoe lang je er ongeveer over gedaan hebt.
 
Re: gepolijst

Originally posted by thijsspirit
ik heb al heel wat gepolijst , heb juist 1 nitrovelg af , mijn blok ,vario , fource en remhendels volgen nog
fototje
2velgen.JPG

FF geholpe met foto
 
Re: gepolijst

Originally posted by thijsspirit
ik heb al heel wat gepolijst , heb juist 1 nitrovelg af , mijn blok ,vario , fource en remhendels volgen nog
fototje *pic*

He dude, is dat een beetje te doen dat pollijsten van zon aerox/nitro velg want ik ga het binnekort ook doen met(voor) een vriend van mij...
Heb je miss ook een foto van de achterkant? 1 uur deed je er over he dat is niet verkeerd ;)

greetz chris

*edit*

resize die pic trouwes ff want dit is heel irri :rolleyes:
 
Last edited:
Re: Re: gepolijst

Originally posted by speedfreakz
He dude, is dat een beetje te doen dat pollijsten van zon aerox/nitro velg want ik ga het binnekort ook doen met(voor) een vriend van mij... heb je miss ook een foto van de achterkant? 1 uur deed je er over he dat is niet verkeerd ;)

greetz chris

hij deed er geen uur over, die dude die zijn demper gepolijst heeft deed er een uur over:p :rolleyes:

en btw fotos graag
 
ale de hele demper is veel gezegd dat ga ik nog doen ik heb de letters op mijn demper gepolijst maar ik doe dat met een doek en niet met een machientje waardoor het al een stuk langzamer gaat en in het begin verkeerd begonnen.
van zodra de hele demper af is zet ik er foto'z op
maar voor te onderhouden is dat gewoon zo'n fles wat je ook op autolak doet dat het trug gaat glimmen ????
grtz
 
Hey mensen,
ik heb mijn caterkap gepolijst ( 2 uur ),
mijn remhendels ( half uurtje voor beide ),
mijn vleugel (spoiler) ( uurtje ),
velgen en voorvork moet nog gedaan worden, zal nog wel ff duren :p

Ik gebruik Niccor Metal Polish, een doek voor het een beetje te verdelen, een dremel met polijstwatten en korrel 220 en 800 voor glad te maken..
Foto's volgen zodra alles af is ;)

Greetz,
Gavin!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top