Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
mss een rare vraag... maar heeft iemand ooit al een gepolijste sito+ uitlaat gezien ofzo? want mijne is lekker roest, en ik wil em doen blingen :D

of een foto'tje ervan ofzo? :D wantja, alsk na al dat werk dan zie dat et nix is... dan magk em alsnog trg in zwart spuiten 8P
 
heb het 1 keer gezien... ma beetje zonde van je tijd vind ik om dat te doen bij een orginle uitlaat (mijn mening) spuit hem danweer netjes zwart
 
veekaa said:
mss een rare vraag... maar heeft iemand ooit al een gepolijste sito+ uitlaat gezien ofzo? want mijne is lekker roest, en ik wil em doen blingen :D

of een foto'tje ervan ofzo? :D wantja, alsk na al dat werk dan zie dat et nix is... dan magk em alsnog trg in zwart spuiten 8P

Laser, heeft ook een standaard verchroomde uitlaat in z'n collectie.
 


Toch maar effe vinger erbij :p: (let trouwens op het halve maantje in de nagel, is van een schuurbandje van de dremel :))


Grtz Hans
 
Tijdje geleden al gedaan, Carterkap van Thunder-Rox:

beb8c25b41.jpg


3ea0df5c1d.jpg


df8f7e5103.jpg
 
Alleen me demper van me polini 4 race
maar ik wil eigelijk ook wel me carter doen....
alleen heb minarelli kort en das nie echt een mooie carter
duss wil ik wel dat die opvalt;)
 
heey,

ik wil m`n uitlaat gaan polijsten... nou wist ik vantevoren dat dat geen kwestie van 10 minutjes was... maar ik heb gisteren zeker 5 uur geschuurd
en vandaag ben k alweer een uurtje bezig.



ik heb eerst met staalborstel de verf eraf gehaald,
daarna met 80 de laatste restjes. en nu ben ik met 400 wpbezig.

de uitlaat was redelijk geroest dus er zitten flink wat van zo`n "blaren" op het metaal, deze gaan heel moeilijk weg.


dit is het resultaat:

M5110512%20(Medium).JPG


M5110514%20(Medium).JPG


hoeveel moet k nog schuren....
of is het niet te doen door al deze "blaren" en kan ik hem beter zwart spuiten?

laterz
Warface
 
ik wou me carterkap gaan polijsten.
Maar wat is nou beter blanke lak erover heen of soms in smeren met belgom?

Groetjes:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top