Wat doen met 5 miljoen?

KOBUS

Handige prutser......
Zat een beetje te dromen@ stage........


Over wat ik zou doen als ik bijvoorbeeld 5 miljoen zou winnen...


Wat zouden jullie doen?
 
Advertisement - register to remove this

Mn scooter weer aan de praat krijgen :)

Neeh, motor + auto kopen, veel kleren, leuke zodiac (boot).. uhm, spenderen maar wel veel op de bank planten...
 
Een leuk huis kopen, maar nix belachelijks... Een leuke auto, maar niet te bizar... Verder lekker leven, en een bedrijf beginnen met dingen die ik leuk vind [auto's? scooters?]... Verder MINSTENS 25 uur per week werken [al dan niet in eigen bedrijf], omdat je je anders nutteloos en verwend gaat voelen...
 
Uiteraard een deel spenderen, 1/5 aan kleren/auto/motor e.d.

1/5e deel idd aan een bedrijf spenderen, en daarna, mits het goed loopt, andere bedrijven uitkopen en die fuseren. Dan in een soort brede keten van allerlei producten verkopen :)

En die 3/5 staat en blijft sowieso op de bank staan voor eventuele noodgevallen denk

Oja, en mn broer 30 euro teruggeven:p

Qua werk, zou ik het organisatorische gedeelte van een/het bedrijf wel willen doen, lijkt me wel fun :)
 
Eerst een mooie auto voor me paps kopen...en wat leuks voor me ma!!

dan voor mezelf uiteraard nog wat, en me broers!
:)
De rest op de bank zetten en van de rente gaan leven!:D
 
Originally posted by Vassago
Uiteraard een deel spenderen, 1/5 aan kleren/auto/motor e.d.

1/5e deel idd aan een bedrijf spenderen, en daarna, mits het goed loopt, andere bedrijven uitkopen en die fuseren. Dan in een soort brede keten van allerlei producten verkopen :)

En die 3/5 staat en blijft sowieso op de bank staan voor eventuele noodgevallen denk

Oja, en mn broer 30 euro teruggeven:p

Qua werk, zou ik het organisatorische gedeelte van een/het bedrijf wel willen doen, lijkt me wel fun :)

Jepz. aan zoiets zat ik ook te denken, moet mijn ma nog 60 eurie geven en maat van me nog 95.

Ook zou ik nog ergens een klein huisje kopen om met vrienden te chillen....

Niet om echt in te wonen ofzo, maar gewoon voor weekends en avonds
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een leuk huis kopen, maar nix belachelijks... Een leuke auto, maar niet te bizar... Verder lekker leven, en een bedrijf beginnen met dingen die ik leuk vind [auto's? scooters?]... Verder MINSTENS 25 uur per week werken [al dan niet in eigen bedrijf], omdat je je anders nutteloos en verwend gaat voelen...

yo ik ga met je mee bart zoeits zou ik dan ook doen
bak word Dodge Charger of Camaro SS 69
en als normale bak een audi a4/alfa 156
 
Hmmz ff groot huissie kopen :D Mooie grote schuur er bij laten bouwen.
Me gereedschap goed uitbreiden :)
Paar scooter kopen en die zo hard laten lopen als maar kan :D
Yamaha R1 en een Ninja Twinner en misschien nog een R6 :)
Mooie VW Golf 4 Kopen en mooie DTM Velgjes eronder ;)
Me ouders een Subaru Impreze geven :)

Hmmz en voor de rest is het wel op denk ik 8P
 
Ik zou dus meteen mijn motor rijbewijs halen en een motor kopen (helaas mag je nog geen snelle dan:? )
En voor de rest zou ik een leuk sportief autotje kopen en een leuk tour autotje:W .......
En zou me gaan verdiepen in Rally rijden met auto's denk ik:p .... of racen op cirquits of zo...
Voor de rest een leuk huisje laten bouwen ergens.
en de rest op de bank om te Rentenieren8) ......

Maar helaas is de kans klein dat je dat wint:? :) :)

Greetz
 
Heren, als broertje van Mr. NRG MC2 kan ik jullie vertellen dat Bart veeeeeel te lam is om 25 uur/week te werken en met 5 miljoen gewoon met z'n lamme kloten de hele dag in bed blijft liggen. Het bedrijf waar hij het over heeft is waarschijnlijk het op grote schaal inkopen van bier voor eigen consumptie.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heren, als broertje van Mr. NRG MC2 kan ik jullie vertellen dat Bart veeeeeel te lam is om 25 uur/week te werken en met 5 miljoen gewoon met z'n lamme kloten de hele dag in bed blijft liggen. Het bedrijf waar hij het over heeft is waarschijnlijk het op grote schaal inkopen van bier voor eigen consumptie.
lol8P
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heren, als broertje van Mr. NRG MC2 kan ik jullie vertellen dat Bart veeeeeel te lam is om 25 uur/week te werken en met 5 miljoen gewoon met z'n lamme kloten de hele dag in bed blijft liggen. Het bedrijf waar hij het over heeft is waarschijnlijk het op grote schaal inkopen van bier voor eigen consumptie.

:D De waarheid komt boven tafel
 
Back
Top