wat ga jij doen met oud en nieuw dit jaar??? 8P

kheb voor dit jaar maar eens een btje siervuurwerk besteld bij een overbeste buurman van mij:) 15 flowerbedden en 4 nitraat matten, 10 sierpijltes en een 100.000 klapper en een 300.000 klapper:) denk dat ik daarna wel mezelf klem ga zuipen op een leuk feessie ergus:D
 
MEGARAVE :p is dan ook me 30e hardcore party dit jaar dus dubbel feest :p

Edit: Nou overdrijf ik weer... 26e ;)
 
Last edited:
Ja...zoals iedereen hier natuurlijk flink zuipen tot je erbij neer valt hehe :)
Ik moet alleen nog ff een adresje hebben voor het vuurwerk. Wil ook wel nitraatmat(ten), leuke bompeilen en wat dikke sierspul. Maja begint steeds minder te worden hier met de contacten....:?
 
Ik ga binnenkort met een vriend op de std. scooters vuurwerk halen 8P (Vanuit Spijkenisse).

En ik ga met school nog naar Antwerpen varen, dus daar kan ik goed dingen meenemen.
 
kheb al nitraten en vlinders enz0w maar die bewaar ik nog ffies
eerst ff al die legale meuk van vorig jaar opmaken.
kheb nog 4 sloffen van die tollen kun je leuk mee voetballen 8P

ik zoek nog een melkbus (e.v.t. tegen betaling) om karbiet te schieten.
contact me als je bus hebt!!!
 
milkyway said:
kheb al nitraten en vlinders enz0w maar die bewaar ik nog ffies
eerst ff al die legale meuk van vorig jaar opmaken.
kheb nog 4 sloffen van die tollen kun je leuk mee voetballen 8P

ik zoek nog een melkbus (e.v.t. tegen betaling) om karbiet te schieten.
contact me als je bus hebt!!!

ik heb patronen voor vuurwerkpistool 6mm en 8mm en heb ook nog 3 carbitbussen

mzzls dit is populair in drenthe!!
 
lekker zoepe zoepe zoepe....veeel vuurwerk....lekker knalle+ralf+ ook met de vriendin natuurlijk:p+ralf+.....en uiteraard nog eens zuipen enzo:p
 
Vuurwerk contacten in de buurt van Rotterdam mogen me best wel eem PMtje sturen.

Mensen moeten mij toch echt ff gaan uitleggen wat carbiet schieten is :).
 
Lipton said:
Vuurwerk contacten in de buurt van Rotterdam mogen me best wel eem PMtje sturen.

Mensen moeten mij toch echt ff gaan uitleggen wat carbiet schieten is :).


je pakt een ouwe of neiuwe melkbus beetje carbit erin een beetje water enm deksel erop schudden en vuurtje er8ter en boem wij hdden vlede jaar een melkbus van 50 liter de alarmen gingen 200 m verder op nog af nu een van 125 liter haahha! knallen met die hap!!

mzzls
 
Jeoen said:
je pakt een ouwe of neiuwe melkbus beetje carbit erin een beetje water enm deksel erop schudden en vuurtje er8ter en boem wij hdden vlede jaar een melkbus van 50 liter de alarmen gingen 200 m verder op nog af nu een van 125 liter haahha! knallen met die hap!!

mzzls

nieuwe melkbussen bestaan niet :rolleyes: en btw, een van 50 liter bestaat ook niet, of heel weinig. ik heb ze iig nog nooit gezien. de meesten zijn 30 liter, voor harde, felle klappen, en 40 liter voor zware, ver-in-de-omtrek-horende dreunen +ralf+
 
Back
Top