Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

Vanmiddag met wat vrienden naar een andere vriend die in Wageningen woont/studeert, Bevrijdingsfestival. Met onder andere De Jeugd van Tegenwoordig :W

imm010_11a_1231148655.jpg




Helaas de Bevrijdingsschaakwedstrijd gemist vanochtend :(

Ik zit er ook, beetje saai onvoorspelbaar weer alleen.
 
Scriptie in elkaar rammen. Respondentenverzameling uitbeteden aan een marktonderzoekbureau. 450 enquetes laten printen. Kortom; afstuderen.

Berichtgevingen in SPSS rammen. Nog 24 voor ik mn target van vandaag gehaald heb :p. 50 per dag zorgt ervoor dat ik vrijdag klaar ben.

Dan nog 6 weken voor resultaten hoofdstuk en conclusie + laatste paragraaf methoden O-)
 
neej precies, dat had ik nou ook ;)

baluh is trouwens wel dat vandaag mn laaste werkdag is... komt weer fantastisch uit

Owhja, dat ga ik ook nog doen vandaag, verhaal halen bij mn baas waarom ik na 3 jaar als een stuk oud vuil eruit getrapt wordt |(
 
Last edited:
blijf dan gewoon weg als je zo graag vandaag wat wilt gaan doen? Care je job, die ben je toch al kwijt.
 
Weet niet wat de reden van ontslag is, maar misschien ben je dan ook nog een goede referentie kwijt. ;)
 
Vanmiddag met wat vrienden naar een andere vriend die in Wageningen woont/studeert, Bevrijdingsfestival. Met onder andere De Jeugd van Tegenwoordig :W

Al die gezichten van 't oudere publiek toen ze over 'klappende kutjes' zongen :D Vond ze zelf ook maar matig overigens.
 
Weet niet wat de reden van ontslag is, maar misschien ben je dan ook nog een goede referentie kwijt. ;)

Was officieel wegens afloop contract, maar het komt erop neer dat ik er gewoon uitgeflikkert ben, wel verlenging gehad, mocht niet van hoofdkantoor, verlenging maar weer uit mn postvakje gejat, en officieel weet ik nog niks...

Mja, lekker boeiend, ben gister nog wel gaan werken, maar puur vanwege het feit dat ik mn collega's nog ff gedag wou zeggen...
 
Back
Top