Vrij rijden op zandvoort...6mei

Kapseis said:
zoals je weet weet ik het nog niet zeker of ik zelf rijd he! :p
ben toch vrij bang dat mijn auto aan de langzame kant is daarvoor :p


valt wel mee, eerder zorgen maken over t aanlopen van je velgen
 
Was er de vorige keer ook niet, was beetje bang dat het richting hetzelfde 'feest' zou gaan als bij de laatste clubspecial (die daarvoor waren wel (Y)). Ben dan ook blij met de toevoeging van 'toerklasse', waar ik meer te zoeken heb.
De mensen die er toen zijn geweest, kunnen die mij vertellen of het mogelijk is meerdere keren in te schrijven en of je dat van te voren moet doen, enz enz, beetje uitleg over het inschrijven dus ;).
Nu al een groepje van 8 auto's waarmee we gaan.
 
Je gaat er gewoon heen, loopt naar t cafe en sluit in de rij aan.

Schrijft je in voor de heat's die je wilt rijden(kan zo vaak alsje wil eigenlijk)
 
tov!

kan je ook in de loop van de middag binnen komen wippen? ik werk namelijk tot 12:30, en dan moet ik nog naar z'voort toe ook, als er tenminste niks tussen komt :p

't is iig een mooi stukje weg door de duinen, als je daarheen rijdt. Het is alleen wel oppassen voor struikrovers x|
 
Ja, hoe wou jij dan mensen noemen die jou vanuit de struiken je zuurverdiende geld aftroggelen? :p

maar 't punt is dat ik pas rond half 3 daar kan zijn, dus vroeg ik me af of ik er dan nog in kom?
 
De website is niet meer beschikbaar. Wil graag wat weten aan de eisen van de rolkooi. We hebben hier nog een ouwe Astra GSI staan misschien dat we die dan even gaan aanpassen.
 
Back
Top