Muziek tijdens het rijden...

Ik luister alle soorten muziek en het beinvloedt m'n rijstijl :D (oja, behalve alles met "hard" ervoor, dus geen hardcore, hardrock en al die schijt)
 
Nu zit er bij mij een 100tal mp3 nummertjes van Klaus Wunderlich in. Verder draai ik van alles maar vooral hip hop.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cWtQvL1Oqb4"]YouTube - Klaus Wunderlich Tico Tico[/ame]
 
Meestal staat radio uit, geniet ik van t motorgeluid :p, en anders FreshFM, SlamFM, Radio538. En qua cd's, trance, R&B, zelf gefikt cdtje. Maar net wat mn mood is :p

Nu Cd's van de volgende genre in cd speler zitten;
-Sensation White
-Nelly furtado
 
Ik luister alles wel, maar vooral RnB en HipHop, en heeft nooit effect op m'n rijstijl, met vrienden in de auto heeft meer effect :p
 
miami bass, detroit techno en oude hiphop

kipdynamite.gif
 
Hier gaat het volume ook vaak gewoon uit hoor, lekkerdie 6 cil horen ronken, en bij het schakelen de Blow off valve 8)
 
met vrienden in de auto heeft meer effect :p

Dat heb ik dus echt niet..
Ik luister meestal:
- Chille dance achtige cd'tjes (ministry of sound, dance cd's, faithless,etc)
- Soms top 40 (of radio, laatste tijd steeds meer)
- Hardcore

Hardcore luisterde ik wel vaak in m'n golf maar nu heb ik geen sub meer dus is dat geen reet meer aan :+

En of muziek invloed heeft op rijstijl? volgens mij niet

Als ik ga gummen zet ik meestal me radio uit :p
 
Voornl Genesis, Pink Floyd en Within Temptation, om de eoa reden luisteren die wel prettig in de auto, laatst om half 6 's morgens naar Lelystad gereden met Pink Floyd aan, was wel leuk wakker worden :+

Of ik dr harder van ga rijden ?
Zelden, meestal juist rustiger en als ik ga raggen zet ik de muziek uit.
 
3FM / Hi Fidelity Dub Sessions / Pete Philly / Papa Roach / 3 doors down(all time favo) / Oasis / De Phazz / Jazzmattaz / St. Germain / Opgezwolle / Mobb Deep / 2pac / BIG

vrij veel :+
 
Slam FM als ik radio opzet. En cd's zijn heel rustige muziek :D . Coldplay, Nelly Furtado en Sean Paul :+ liggen in mn auto. Moet niet te hard zijn, ga ik ook harder van rijden :p
 
Voornl Genesis, Pink Floyd en Within Temptation, om de eoa reden luisteren die wel prettig in de auto, laatst om half 6 's morgens naar Lelystad gereden met Pink Floyd aan, was wel leuk wakker worden :+

Of ik dr harder van ga rijden ?
Zelden, meestal juist rustiger en als ik ga raggen zet ik de muziek uit.

Nohhh Pink Floyd (die dubbelcd, echoes) heb ik ook in de auto liggen.. wát een heerlijke cd zeg :W

En hoe ik rij hangt meer van m'n bui af, ochtendhumeur helpt meestal niet echt mee voor m'n rijstijl, en 's middags wil ik meestal snel weer thuis zijn :p

Edit: owja, hoewel ik wel graag naar Pink Floyd luister in de auto staat meestal Q-Music op, maar das deels ook voor de flitsinfo :p
 
:D Een Pink Floyd avatar zelfs! :D

Toch mooi om te zien dat er meer *kuch* jongeren zijn die de muziek uit de goede oude tijd nog kunnen waarderen 8)
 
is meestal ook lekkere muziek voor in de auto, net zoals Dire Straits... 't hoeft ook niet altijd in de top40 te staan... En vroeger wisten ze best hoe je muziek moet maken, en dat merk je ook wel aan hoeveel covers er op het moment zijn....
 
Radiozender meestal Arrow Jazz FM, echt primaaaaaaa muziek tijdens het rijden.
Heb ook een mp3 cdtje gebrand met een setje van Booka Shade, setje van Deep Dish, cd van John Legend, cd van Timbaland en een cd van Faithless erop :)
Kan ik me ook goed mee vermaken..
 
Dat ook, ik heb een keer een dag zonder radio moeten rijden (oude verkocht, en nieuwe kwam pas de volgende dag binnen) nou dan is auto rijden ineens saai...

Autorijden is 95% van de tijd saai :winner:

Mijn muziek is divers , radio luister ik niet. Heb namelijk geen ontvangst. Ben te lui om de antennedraad te vervangen.

Momenteel zit er een minimal set in me radio die gemixxed is door een maat van me. Verder liggen er diverse mp3 compilaties in met The Prodigy , Metallica , Pink Floyd/David Gillmore en nog meer zooi die ik niet eens weet :?
 
Back
Top