Motor en motor rijden #2

Status
Not open for further replies.
tuurlijk komt dat nog.
kan me herinneren dat jij ooit zei dat je je fiets de schelde in zou rijden als je er nog een vond.
dat willen wij wel zien natuurlijk:D
 
dan haal ik morgen gelijk 1... haha


Ik maak eerst de supermoto af.. en dan hier maar eens mee beginnen.


er zit trouwens:

wp veren voor
stalen leidingen
paar apparte tellertjes
racekuipen
dynojet kit

op.

ik wil misschien die zijkuipen en topkuip wel ruilen met origineel.. moet ik ff 1 vinden die dat wil.
 
Ik stond vanmiddag ff raar te kijken toen die man van motorcentrumeindhoven me belde op even mijn rijbewijs af te komen geven ivm op naam zetten kenteken :eek:

Is dit een normale procedure dat je je rbw 1 dag kwijt bent daarvoor?
 
Misschien dat het dan anders in elkaar zit, het is een ingevoerde fiets, moet een nieuw kenteken op komen. Dat kenteken vragen ze aan, hij word gekeurd, en gelijk op mijn naam gezet. Kan het dan wel dat ze mijn rbw nodig hebben? Voor het RDW moest ik idd wel zo'n formulier ondertekenen dat hij op mijn naam moest komen met mijn rbwnummer enzo :)
 
Nog mensen naar de motorbeurs volgende maand?
Ik wel, als het een beetje mee zit ook nog een leuk helmpje scoren :)
 
ik zou NOOIT mijn rijbewijs inleveren bij een vreemde. Een kopie mogen ze maken, meer niet.
Een hele goede vriend van mijn pa handeld het af, vandaar dat ik hem zo makkelijk afgaf :)

Motorbeurs, dan kom ik vast met meer thuis dan ik eigenlijk in gedachten had :D
 
flyermotoevent6zi.jpg


Voor velen van hier vast te ver af, maarja voor wie het interessant vind :)
Zie ook: http://www.moto-event.nl/

Reden dat ik er heen ga is dat bekende van me meedoet aan de stuntshow op 3&4 feb.
 
Ik stond vanmiddag ff raar te kijken toen die man van motorcentrumeindhoven me belde op even mijn rijbewijs af te komen geven ivm op naam zetten kenteken :eek:

Is dit een normale procedure dat je je rbw 1 dag kwijt bent daarvoor?
Euhhh, motorcentrum eindhoven ?
Jij durft :X
 
Euhhh, motorcentrum eindhoven ?
Jij durft :X
Wat dan? Enige reden dat ik daar gekocht heb (mocht ik al op basis van winkel kiezen en niet op basis vd fiets); is dat een goede vriend van mijn pa daar werkt als monteur en dus ook die fiets in onderhoud neemt :)

Slechte ervaringen mee dan?
 
Chyston, ik heb er over heen gelezen denk, om wat voor motor gaat het?

Ik ben idd ook al een paar topics tegengekomen op het m-f mbt dit motorcentrum.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top