vraag voor de Belgen

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

volgens het KB van 31/7/97 niet meer neen

ik heb overlaatst de ontwerper van die dingen nog gesproken en die zei zelf dat die dingen niet ijkbaar zijn.

maar er zijn er nieuwe.
die waren begin vorig jaar ter besschikking gesteld aan de politie

maar de politie weigerde deze geijkte rollen aan te nemen want het bedrijf dat deze nieuwe rollen maakt, neemt de oude rollen niet terug,
en daar gaat de politie niet mee akkoord.

maar je kan hier niets tegen doen
ik heb achter die ijkings en homologatie paieren gevraagd maar die hebben ze me nog steeds niet laten zien....

politiestaat Belgïe...
 
in België zetten ze helaas nog steeds je scoot op de rollen...

en als hij een tikkeltje te hard rijdt wordt hij in beslag genomen... en krijg je hem terug in een klein blokje + een grote boete

Gewoon omdat je scoot sneller rijdt dan 25...

Waarom doen ze dit dan niet met wagens die sneller kunnen dan 120?? Flikken...
 
Als ze je zien vlammen en ze kunnen je klem rijden ben je sowieso gescheten! :| Rollen of niet...
 
wat bedoelen jullie met de nieuwe rolletjes ???


ik weet wel dat de manier van meten veranderd is. vroeger hadden de rollen een bepaalde weerstand en dat moest dan overeen komen met de luchtweerstand en de baan weerstand.

Nu zijn de rolletjes vrij. ze hebben geen weerstand meer maar van het resultaat dat dan gematen word moet je 8Km/u aftellen. deze 8km/u is dan weer de weerstand die je zou ondervinden als je op een gewone vlakke baan zou rijden.
 
de weerstand van ieder type scoot is toch anders?
dan moet het bij de ene 8per uur zijn en bij de ander e 10 ofzo?

wes er maar zeker van dat ze niet zeggen: bwa we doen er 8 per uur af voor de weerstand.....
 
Originally posted by Sam



Euhm... we hebbe het hier niet over snorfietsen he :rolleyes:

45 is de maximum snelheid he |(



Sam, ik rij met een Stalker A-klasse... die mag maximum 25. Ik ben op zoek naar Stalker B-klasse in accidenté maar vind er geen
 
als je hier gepakt wordt als je te snel rijd , pakken ze je scoot een maand af en is al het pretspul eraf gehaald , klote flikken:| :| |( |(
 
boeiuh, point is

ik vind dat NL wouten maar mietjes zijn vergeleken met de Belgische,de BE wil de scooters egt stoppen..

NL wouten willen alleen maar geld eruit kloppen:|..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top