Leuke vraag voor de 125/180cc chauffeurs hier

Status
Not open for further replies.

Daan180r

New Member
Beste allemaal, ik dacht "ik kom met een leuke vraag" over een recentelijke ervaring met een vriend van mij. Hij werd staande gehouden door een motoragent voor papier controle. Reed verder netjes & had alles in orde. Hij zat wel op een 180 2T (brom) zip dus wij elkaar aankijken "foute boel". Motoragent: "Papieren in orde, top! Fijne dag" en rijd weg.

Hebben wij hier nou echt heel erg veel geluk of is het bij 1 van jullie ook wel eens overkomen? Ik weet dat de meeste zouden wegrijden dus ik verwacht vrij weinig reacties haha. Vond het toch even een leuke vraag om te stellen.

Misschien had de agent iets beters te doen ;)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Denk dat ie het niet in de gaten had. En als jij hem niet een bepaalde reden geeft om het verder uit te zoeken zoals wheelies of een bijdehandte opmerking dan vinden ze het al snel prima. Oom agent is niet alleen maar bezig om ons scootercoureurs het leven zuur te maken he
 
Denk dat je geluk hebt gehad. Hij zal het niet gezien hebben of geen tijd hebben gehad het geheel door te lichten.

Wil hij echt moeilijk doen dan:
- Klopt je scooter niet want voldoet niet aan type goedkeuring (aantal cc en snelheid, maar wellicht ook geluid)
- Rij je op een motor waar je niet het correct rijbewijs voor hebt (neem aan dat je geen motorrijbewijs hebt)
- Is je scooter niet verzekerd want voldoet niet aan eisen kenteken en je hebt niet het juiste kenteken

En soms moet je geluk hebben en zit het je mee. Dat is zeker een keer fijn.
 
Ik vind het niet echte een "leuke vraag". Wat verwacht je nou zelf als je met een oorspronkelijke 50 cc scooter met een 180 cc gaat rijden. Eens ben je gewoon de Sjaak, het is alleen wachten op het moment. Dat het nu niet is gebeurd, is gewoon geluk en niet meer dan dat.
 
Hoi,

clone accounts accounts zijn niet toegestaan op het forum. Je vorige topic is ook al gesloten omdat het geen discussie is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top