Leuke Fouten maken die politie mensen

jelmer

:: St0er ::
Deze boete is uitgeschreven voor mij, toen ik met mijn ICE op de rollerbank moest vandaag.. na een leuke RX afgevoerd te zien worden krijg ik mijn 2 bonnen die door twee verschillende politie agenten werd uitgechreven het blijkt nu dat ik een grijze Gilera Silkolene heb |( 8) :#

18854321.jpg


Greetz,

P.S. ik wist niet in welk forum ik dit moest zetten maar vond het wel grappig en moest het even met jullie delen :W
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik vind dat agenten bij een rollerbank toch wel iets van verstand moeten hebben van scooters het staat in mijn verzekerings papieren.. En ze dachten dat een RX een motor was vond ik ook wel erg leuk..
 
haha Jelmert, net een nieuwe uitlaat en meteen rollerbank, bad luck!! maar die agenten zijn even slim als uh...... tsja wat zal het zijn....... ze zijn iig niet erg slim
 
Agenten maken inderdaad erg snel fouten heb zelf een rx ben al iets van 6 keer langs een rollerbank gereden steeds dachten ze dat ik een motor was (motorjas motorhelm en motorhandschoenen ;) )
wist altijd waar ze stonden gast op school die had volgens de politie een puch hebo
 
Misschien een beetje offtopic, maarruh lees ik dat goed: constructie snelheid 64?
Heb je een begrenzer ofzo, want met die setup uit je profiel zou je toch wel iets hoger moeten scoren :D
Of was dit bankje gewoon heel lief voor alle scoots ;)

Greetz
 
Originally posted by RepoMan
Misschien een beetje offtopic, maarruh lees ik dat goed: constructie snelheid 64?
Heb je een begrenzer ofzo, want met die setup uit je profiel zou je toch wel iets hoger moeten scoren :D
Of was dit bankje gewoon heel lief voor alle scoots ;)

Greetz

ik zal het nog sterker vertellen, ik had een Yasuni R en polini 70 en nog wat ander leuk spul en ik had 0,7 kW!!!!!!!! Ik wist niet wat ik meemaakte, dus kon ik gewoon weer verder, alleen zonder uitlaat want die maakte teveel herrie (powerfilter)........
 
Originally posted by RepoMan
Misschien een beetje offtopic, maarruh lees ik dat goed: constructie snelheid 64?
Heb je een begrenzer ofzo, want met die setup uit je profiel zou je toch wel iets hoger moeten scoren :D
Of was dit bankje gewoon heel lief voor alle scoots ;)

Greetz

Hij is nog niet afgesteld, en ik had 1,2 KW dat staat volgens de rollerbank gelijk aan 63, nog iets.. Volgens die politievrouw waren die snelheden precieser dan mijn digi teller..
 
bij mij vroegen ze een paar jaar geleden of ik een Hebo Speedfight had (stickertje van koppeling)
Met m'n 4 keer vastgelopen DR70 met standaarduitlaat en een heeele brakke afstelling haalde ik 73,66 km op de rollenbank.. na 3 km/u correctie, dus ik hoefde hem net niet te laten staan. (pff)

Ik heb bezwaarbrieven ingediend etc. maar in de brief die ik naar een hele tijd van de officier van justitie terugkreeg (verkeerseenheid Mulder) stond dat de fouten in mijn naam, straat, kleur van mijn scooter, etc geen invloed hadden.
Het ging er alleen om dat er duidelijk gemaakt was dat ik fout was. De vele fouten die de politie maakten waren blijkbaar niet van belang.
Dus met m'n verkeerd geschreven naam, straatnaam, kleur van m'n scooter (blauw i.p.v. blauw/geel), en nog een (of twee) fouten op 1 bekeuring (!) konden met niet helpen --> 86 euro armer.. :(

Niks geks dus dat ze gewoon een stel debielen zonder verstand van scooters bij de rollenbank zetten. maakt toch niet uit :| :?
 
gewoon een bezwaarschrift maken en zeggen dat je het niet eens bent met de beslissing want volgens de europese wetgeving moeten scooters voldoen aan de max contst. snelheid van 45kmu en jouw scooter is een gilers ICE die goedgekeurd is voor europese wetgeving een aangezien jij geen Gilera Silkolene hebt die niet bestaan betekende dat hij ook niet voldoet aan de EU wetgeving sta jij in het gelijk
 
mjah, gek zat, volgens mij horen ze te vragen en te controlleren wat voor scooter je hebt... vraag me af wat ze bij mij zouden denken: mclaren mercedes ? :p losers
 
politiemensen hebben wel wat anders te doen dan alle scootmerken + modellen uit hun hoofd te leren, ze maken dus wel eens fouten |(
 
Back
Top