Vette Marktplaats/Autoscout/etc. Auto's #17

Heb hem al gemaild :) Wachten op een reactie, misschien kan ik me EK in ruilen + bij betaling.

Maar misschien is het te mooi om waard te zijn ? :p Niemand die in de omgeving Putten ff kan kijken :D
 
Hij wilt dat ik 1800 euro bij mij eigen auto leg :)

Ik verkoop me EK wel eerst, want van die handels prijzen word je ook niet vrolijk :p Haha :D
 
3200 op handelsbasis voor jou auto is zo gek nog niet toch?

Particulier verkopen krijg je misschien 3,5-4k?

Edit: Sjon was me voor;)
 
€3200 voor mijn wagen vind ik toch wel erg weinig als je ziet wat voor Honda's er voor €4000 worden verkocht moet dat met mijn wagen zeker haalbaar zijn, dus ik begin bij €4,500 en dan zien we wel.

We gaan gewoon rustig verder kijken :) Heb er geen haast mee, word toch pas na 29 april verkocht.
 
straks vang je toch met veel pijn en moeite €3500,- en denk je had ik em maar eerder weg gedaan aangezien de auto die hij aanbiedt ook erg scherp is.
Straks is die S14 verkocht en heb je jou civic ook verkocht en kan je een duurdere S14 van €5500-6000 weer gaan kopen, ben je uiteindelijk een hoop tijd en geld extra kwijt :)

Ohja je bent tegenwoordig ook al een hoop geld kwijt aan die marktplaats oplichters.
 
€3200 voor mijn wagen vind ik toch wel erg weinig als je ziet wat voor Honda's er voor €4000 worden verkocht moet dat met mijn wagen zeker haalbaar zijn, dus ik begin bij €4,500 en dan zien we wel.

We gaan gewoon rustig verder kijken :) Heb er geen haast mee, word toch pas na 29 april verkocht.

jou auto is super nice.
Maar die handelaar komt die niet zo snel kwijt aangezien die niet standaard is,
Dan vind ik de prijs die hij je geeft best netjes.

uit eigen ervaring: eer dat je je eigen auto verkocht is dan is de auto die je op het ook had ook al verkocht.
 
Post em maar niet op sxoc.nl dan is die zo weg ;)

Hele nette wagen + prijs! ik wist het wel :D

@ marco hoe zit het met jou auto?
Eerst maak je ons gek met pics van dikke bakken turbo's en dergelijke.
Mooie garage.

En dan ben je stil voor maanden.
Dat kan niet he !!!!!!!
Als je tijd hebt voor de sportschool dan kun je ook pica's posten
 
Back
Top