valkenswaard

Ik kan mischien ook al het hele weekend, maarre mag je daar zomaar een tentje neer zetten, of moet je vergunning hebben??
 
Ik weet niet of dat mag!!! een tent daar neer zetten
Wij gaan ook met een hele groep daar slapen!
We gaan zaterdag middag al tot zondag avond
LEKKER ZUIPEN RACES KIJKEN EN BARBEQUEN
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
Ik weet niet of dat mag!!! een tent daar neer zetten
Wij gaan ook met een hele groep daar slapen!
We gaan zaterdag middag al tot zondag avond
LEKKER ZUIPEN RACES KIJKEN EN BARBEQUEN

ik wil meedoen!!!
 
Ik kom ook maar waarschijnlijk ben ik er pas zo rond half drie....dus niet iedereen snel weg gaan !!!

Ik wil nog ff meeten , en natuurlijk bart en raymon kicken ofsow... :rolleyes:
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
Ik weet niet of dat mag!!! een tent daar neer zetten
Wij gaan ook met een hele groep daar slapen!
We gaan zaterdag middag al tot zondag avond
LEKKER ZUIPEN RACES KIJKEN EN BARBEQUEN

Ik kom wel ff bij jullie zitten:p , heb net van die mega grootte
bbq worsten gevonden in de kelder 8P
 
Originally posted by Hugo
Ik kom ook maar waarschijnlijk ben ik er pas zo rond half drie....dus niet iedereen snel weg gaan !!!

Ik wil nog ff meeten , en natuurlijk bart en raymon kicken ofsow... :rolleyes:

ga je wel?
 
als het beetje mee zit ben ik er voor de middag ook :) maar blijf maar tot uurtje of half 3 ofsow.... :)
 
fuck! ik vertrek waarschijnlijk zondagochtend naar italie :( mja er is een kans dat ik er toch ben op zondag.... zaterdag weet ik niet of ik ga, dan zijn die puchjes en expi's enzo en dat vind ik niet vet... en dan zijn er ook weinig ppl...
 
Originally posted by Yaruni
fuck! ik vertrek waarschijnlijk zondagochtend naar italie :( mja er is een kans dat ik er toch ben op zondag.... zaterdag weet ik niet of ik ga, dan zijn die puchjes en expi's enzo en dat vind ik niet vet... en dan zijn er ook weinig ppl...
Uhm, zaterdags rijden ook alle klassen hoor.
 
Mja, ik ga misschien gewoon dan al rijden voor vakantie, stoppen we in v'waard, en gaan we daarna weer verder. Dat zou betekenen dat ik vriendin meeneem:)
 
ik kom ook zeker dus, maar jullie moeten niet gaan lachen om mijn projectje. Ik ben daar dus die aap met MHR inde voorkap gefreesd (3 dagen gelden gedaan :W) maar die met yas r en dr70 rijdt 8P

Moet nog even sparren en had niks te doen, maar dan is dat vast klaar. Ik post wel pics vandaag
 
Originally posted by mhr#27

Uhm, zaterdags rijden ook alle klassen hoor.
ja?!?! ooooh relaxt, vorige keer waren scooters alleen op zondag...

mja ik ben er zaterdag dan dus wel, en zondag mayb ook als ik dan nog niet op vakantie ben...
 
mag je er nou wel of niet een tent neerketsen want dan blijf ik daar slapen...
 
Back
Top