18/19 maart valkenswaard

wheely_king said:
how how, wij zeurde niet he, we zeggen alleen dat je niet persé 13-14000 toeren hoeft te maken om mee te komen +pippi+

maar dan praten jullie over zipjes en/of mina beesten, een peugeot is een ander verhaal }) en ik weet toeren zegt niks, koppel is belangrijk.....

@melf, mijn vriendin heeft anders met max 12,500 tpm een 16e plek behaalt in VW... wat is het koppel van de mina beest :+ ? bij dat toeren tal?

interesant :+

en nu ga wat anders doen mijn beeldscherm draait nog haha :+
 
Blastie said:
@jasper, 12000 is gewoon te weinig 13000 komt eerst anders wil het helemaal niet van de plek haha :+
Ik begon het seizoen met 11.000 rpm op topvermogen en kon gewoon met de top5 meekomen.

Wat is eigenlijk de overbrengverhouding van je vario/poulies in uiterste stand?
 
Blastie said:
maar dan praten jullie over zipjes en/of mina beesten, een peugeot is een ander verhaal }) en ik weet toeren zegt niks, koppel is belangrijk.....

@melf, mijn vriendin heeft anders met max 12,500 tpm een 16e plek behaalt in VW... wat is het koppel van de mina beest :+ ? bij dat toeren tal?

interesant :+

en nu ga wat anders doen mijn beeldscherm draait nog haha :+

naja , wel als je bedenkt dat JIJ op de 20ste plek bent geeindigd :*

beter zeg je hier nu niet zoveel , en laat het een verassing zijn wat er gebeurd met jou ;)

zij rijd met std vering en een bij elkaar gezocht blok met een 3 jaar oude cilinder die al een keer is kapot gelopen :p

beter zeg je hier nu niet zoveel , en laat het een verassing zijn wat er gebeurd met jou ;) want van te voren zeggen dat je het leuk gaat worden , ik heb gezien hoe je reed nu , daar moet nog iig wat aan gebeuren , het is niet de machine alleen die het beter moet doen..

verder :

het gaat erom dat ie goed loopt , het maakt niet uit op welke toerental , het toerental waarop jij van weet dat ie gewoon perfect loopt is het toerental waar op je moet rijden.

het ene blok is uiteraard wat gunstiger om klaar te maken maar Peugeot kan erg goed mee rijden , ik weet niet welke toerentallen Bami met de viva city mee reed maar waren erg laag volgens mij , maar toch reed Bami behoorlijk mee!
 
Back
Top