Vage dipsaus!

Status
Not open for further replies.

ukiepucki

Draakipower
Ik had op een middagje is een keertje 5.1 gram in mijn multivar op gegooid+malossi witte drukveer op mijn sf2. Liep allemaal prima, trok hem zo door naar de 95/98 op de teller(met standaard cilinder). Maar na 4 dagen kreeg die een grote dip rond de 70km/h, en toen bij de 60km/h, en nu als ik een beetje mazzel heb, kan ik blij zijn als ik 75 rijd. WAT IS DIT? ligt het aan mijn drukveer ofzo. Please help, want ik weet het ook niet

Alvast bedankt

Uk
 
Advertisement - register to remove this

ws is het die witte drukveer, daar hebben wij ook slechte ervaring mee, hij deed het een paar dagen perfect en daarna was het weer gewoon een grote 'dipsaus'...probeer is een gele...
 
heeft het er niet mee te maken dat na de montage onderdelen vet waren, die toen gingen slippen waardoor je scoot meer toeren maakte en ook beter ging presteren??
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
heeft het er niet mee te maken dat na de montage onderdelen vet waren, die toen gingen slippen waardoor je scoot meer toeren maakte en ook beter ging presteren??

geloof je het zelf?:|
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
heeft het er niet mee te maken dat na de montage onderdelen vet waren, die toen gingen slippen waardoor je scoot meer toeren maakte en ook beter ging presteren??

Haha....dat zal VET zijn.....ff snel wd40 op je vario spuiten en dan VETTER gaan....:|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top