Tweede race siezoen 2004 SOBW

Originally posted by S`acht
maar 2 fotos topscooter ???
mja kmag niet klagen er zijn niet veel mensen die hun tijd steken in het voorzien van een toppie site waar veel werk in zit ds ik klaag niet

Dankzij Valentino zijn er zelfs nog foto's...
Ik was namelijk @ Daytonashop.

PS: jullie raken verwend.. :)
 
En ik dan? ;)

Anyway: Ik ben echt blij dat Joel en ik onze machine nu eens rondje na rondje top blijven zien gaan! Ik heb er vertrouwen in dat we met Niels het ritme gaan vasthouden.
Ik ben echt trots op onze rijder, Niels. Man, wat ging ie tekeer op Brakel! Bedankt, kerel!



Originally posted by Valentino...
Nice job JS......:)

-:-
 
Oeps,
Sorry:D
Bij deze dan:
Nice job ivo,joel en niels.

-:-




Originally posted by Ufo
En ik dan? ;)

Anyway: Ik ben echt blij dat Joel en ik onze machine nu eens rondje na rondje top blijven zien gaan! Ik heb er vertrouwen in dat we met Niels het ritme gaan vasthouden.
Ik ben echt trots op onze rijder, Niels. Man, wat ging ie tekeer op Brakel! Bedankt, kerel!
 
111-1081978043.jpg


Ik dacht dat er een schroefje van mijn voetenplank los zat:
ff checken

(btw vette foto!)
 
Die pic heb ik ook nog wel in het het heeeeeeeel groot.:)

Gefeliciteerd twins met de 1e 1e plek.
Ga zo door.

-:-




Originally posted by #94
111-1081978043.jpg


Ik dacht dat er een schroefje van mijn voetenplank los zat:
ff checken

(btw vette foto!)
 
uhm jongens hebben jullie nog meegekregen wat er met Edwin Kil aan de hand was? dat was gewoon TE erg en ik vond het egt superklote voor hem. hij liep gewoon en klote eind op kop in de topscooter en ging als een speer, toen brak een paar rondjes voor het einde zij subframe af :( egt te erg voor woorden
 
Sja die ellende hoort ook bij racen jammer genoeg.

-:-



Originally posted by joop timmer
uhm jongens hebben jullie nog meegekregen wat er met Edwin Kil aan de hand was? dat was gewoon TE erg en ik vond het egt superklote voor hem. hij liep gewoon en klote eind op kop in de topscooter en ging als een speer, toen brak een paar rondjes voor het einde zij subframe af :( egt te erg voor woorden
 
Ja waar was je nou? Ik allemaal met die bougie rondlopen! :p

Emmen?

Originally posted by Mol
Ik ben benieuwd met wat voor bougie hij rondreed Ivo, was het toevallig een iridium? O-)
 
Originally posted by #94
111-1081978043.jpg


Ik dacht dat er een schroefje van mijn voetenplank los zat:
ff checken

(btw vette foto!)


Schroefje los!!??, tja mischien bij jouw!, na zoveel noeste uurtjes arbeid en een flying lap (door half brabant haha ) midden in de nacht,

en dan nog suggereren dat er een schroefje los zit? tja er zit inderdaad een schroefje los, en er is een komplete hoek af! (bij jouw)

inderdaad een vette foto>
 
Back
Top