Tweede race siezoen 2004 SOBW

Originally posted by melf #50
je gaat toch niet weer terug in je oude ritme Kerv.?

Nope!! Maar de eersten val partij kon ik NIKS aan doen. want wel lagu daar met 3 man volgens mij!

Maar op emmen gaat kerv weer los})
 
uitslagen staan al op www.scooterracing.nl

groetjes jarno

Ja en Jarno,een beetje opschieten met filmpjes van Brakel erbij te zetten heh? :D
En de foto's.
Of zet je die op de andere site?
Ja mensen ik heb namelijk ook foto's van andere rijders gemaakt niet aleen van het JPS team.
Ik dacht dat jullie dat wel leuk zouden vinden. :)
Overigens ook de Topscooter een stukje gefilmd. :D
 
Originally posted by malle neo's
Beter dan de vorige keer:+

Dat zeker uitrijden is al heel wat. Maar ja training ging kut bleek later dat me remschijf los zat, en ik remvloeistof kwijt was. Dus af en toe geen druk meer. En een stuk of 5 keer in het gras beland. Toen kwalificatie gereden ging ook ruk en naar 4 ronde er af gegaan scooter aan de kant gezet effe tot rust gekomen en goed na gedacht wat er allemaal fout ging. Toen begonnen met de race. En me rondem gereden. Start ging goed en had er een stel achter me. dat een ronde of 9 vol gehouden. En toen verremde ik me en reed vol het gras in 8P. Ja toen maar lekker me wedstrijd uit gereden en ervaring op proberen te doen. Elke meter is er een. Volgende keer beter ik weet waar de fouten zitten met kleine stapjes kom ik er wel 8P
 
Originally posted by Beresnel
10 PK ??, tja dat zou mooi zijn!, ik hoop dat hij de volgende keer gaat vlammen (leuk voor de competitie)
Haha :D
Als ik het zo zie valt het nog wel mee. Rodney begint zijn weg iig goed te vinden op ons zipje. Als het motorisch nog in orde komt dan zal het in Emmen wederom leuker worden. Zeker als Fred er ook weer voor kan gaan. Maargoed feit is dat jullie machine gewoon aso hard loopt.

Wat ik net zie: Rodney had na Patrick de snelste raceronde dus het verschil ten opzichte van Lelystad is alweer wat kleiner. 0,33 seconde ipv 1,5 seconde :D We komen er wel (hoop ik) O-)
 
jep Rodney begint het steeds beter op zijn gemak te vinden op onze zip. En het zegt toch wel heel wat als hij de 2de tijd heeft terwijl de machine nog niet goed liep.
Het zal spannend worden op Emmen.
 
jonges ik weet het niet meer, ik weet egt niet wat ik ervan moet denken, de ene kant heb ik gewoon goed gereden ookal was ik aan het klungelen, maar ik baalde verrot erg toen ik moet lossen van vincent door een klein kutfoutje.
 
Originally posted by Mol
Haha :D
Als ik het zo zie valt het nog wel mee. Rodney begint zijn weg iig goed te vinden op ons zipje. Als het motorisch nog in orde komt dan zal het in Emmen wederom leuker worden. Zeker als Fred er ook weer voor kan gaan. Maargoed feit is dat jullie machine gewoon aso hard loopt.

Wat ik net zie: Rodney had na Patrick de snelste raceronde dus het verschil ten opzichte van Lelystad is alweer wat kleiner. 0,33 seconde ipv 1,5 seconde :D We komen er wel (hoop ik) O-)

Erg veelbelovend inderdaad. Dan komt de derde rondertijd op naam van Paul de Bruine en de vierde voor Niels met 0.006 sec verschil.

:#
 
Originally posted by Joël
Erg veelbelovend inderdaad. Dan komt de derde rondertijd op naam van Paul de Bruine en de vierde voor Niels met 0.006 sec verschil.

:#
brakel, is zo'n meet je vermogen met elkaar baan..

dalijk in emmen is de grote battle, maar niels ging iig vet, das een feit :)
 
Zo dat was me eerste race topscooter. Wat gaat dat toch allemaal verschrikkelijk hard zeg :p Uiteindelijk als 10e gefinished op 0.116 sec achter meneer Blok :) Was een leuke dag door natuurlijk ook het mooie weer. Maar er moet nog veel geleerd worden.... Heb zin in emmen wat zeker weten erg pittig maar leerzaam zal worden :)
 
bewerktcross.JPG


WHOOPS :p :D

vettepic1.JPG
 
Originally posted by Ron's girl
Ja en Jarno,een beetje opschieten met filmpjes van Brakel erbij te zetten heh? :D

Leuke filmpjes wel.

Vooral de 3e in het rechter rijtje.....mooi om te zien hoe gefrustreerd Niels is als hij als laatst de bocht door komt:D:D
 
Originally posted by zip#19
Leuke filmpjes wel.

Vooral de 3e in het rechter rijtje.....mooi om te zien hoe gefrustreerd Niels is als hij als laatst de bocht door komt:D:D

hahahah, LOL om terug te zien :D
 
Back
Top