Wat bedoel je met het nodige werk?
En wat voor cilinderkop zou je kunnen monteren? een waar dan geen (of weinig) werk meer aan is.
Ik denk wel dat de compressieverhouding hoger mag. Nitro is 8:1 en bij een RS bv is dat 12:1 dacht ik en die gaan toch wel een stuk beter... Kan dat (deels) daar aan liggen?
Krijg je dan meer vermogen moest je van 8 naar 10-12 gaan bv.. Tot hoeveel kan je gaan?
Ik bedoel daarmee dat de vorm zuigt. la je het geod wil doen draai je er een mooie squishrand in.
compressieverhouding kun je op bijv 1:14 zetten.
mooie kopje si zijn er zat. Zolang er maar een mooie squish randje inzit en de radius overeenkomt met di evna de zuiger (anders ff laten aanpassen).
ALs je een min hor l.c. cilinders ECHT wil laten boeken heb je draaibanken en ander gespecialiseerd spul nodig + kennis en ervaring.
Originally posted by Bob
Wat bedoel je met het nodige werk?
En wat voor cilinderkop zou je kunnen monteren? een waar dan geen (of weinig) werk meer aan is.
Ik denk wel dat de compressieverhouding hoger mag. Nitro is 8:1 en bij een RS bv is dat 12:1 dacht ik en die gaan toch wel een stuk beter... Kan dat (deels) daar aan liggen?
Krijg je dan meer vermogen moest je van 8 naar 10-12 gaan bv.. Tot hoeveel kan je gaan?