Topsnelheid en optrekprobleem met mijn MT

Black Phantom

Senior Member
Ik zit met het volgende probleem met mijn MT.
Ik heb vandaag mijn nieuwe Airsal 70 cc gekregen en erop gezet. Ik heb ook er gelijk een 115 sproeier erop gezet. Dit liep niet goed.(er zit een twin air in mijn luchtbak) Als je gas gaf duurde het een tijdje voordat ie aansloeg... Ik heb toen mijn 100 sproeier er weer ingedaan en een aantal zelfgemaakte gaten afgeplakt... Nu is het aanslaan van mijn gas een stuk gereduceert maar hij heeft nog steeds een "tijdje" nodig om vol gas weg te kunne rijden. Ook heeft ie op zijn top ( voor zover ik kan rijden zonder me cilinder te beschadigen) een wisselende benzine toevoer... Hier bedoel ik mee dat ie gaat sputteren als je vol gas rijd en hij heeft een hele lage top... +/- 65 km/u
Wie kan mij helpen om hem weer redellijk te laten lopen.
btw Er zit nu een 8 bougie in , dat is toch wel genoeg?
Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Johnny U

Btw, Mt/Mb blokken hebben snel last van valse lucht via de krukaskeerringen.......

Nooit iets van gemerkt...

Blokken zijn meestal gewoon vrij oud waardoor het rubber van de keringen slecht wordt.
 
Originally posted by Hans F.


Nooit iets van gemerkt...

Blokken zijn meestal gewoon vrij oud waardoor het rubber van de keringen slecht wordt.

Toh is het een "oud en bekend" feit is dat de keeringen problemen geven..... Het hoeft natuurlijk niet altijd.... maar komt regelmatig voor.....
 
verkeerde montage van zuiger zullen we het maar noemen...
ok soorry ik weet dat het stom was maar dat kwam omdat het bij me vorige niet uitmaakte en nu ineens wel... SORRY|(
 
Je wacht iig niet tot iedereen elke mogelijke oplossing voor je heeft gepresenteerd.
Mooi voor je, nu ff beetje rustig rijden en dan voor de 100!
En die bougie is waarschijnlijk wel goed.
Als je machine is ingereden kan je wel een 7 proberen maar dan moet je erg op je zuiger/bougie letten of er nix smelt.
 
Back
Top