Top Performance

Ploemen

Well-Known Member
Weet hier iemand de prestaties van een Top Perfomance op een Min. VERT?????jullie zeggen steeds dat ie hetzeflde als DR is maar hoe presteert die dan op min vert??en hoe kan het dat die top dan zoveel duurder is dan een DR????
greeetz
 
Advertisement - register to remove this

ja precies er is er maar een dus dat moet dan zoals bart zegt die trophy zijn, ik heb geen nardo maar een yasuni r probleem>????maar kijk ik kan die Top overkopen voor 150 piek (heeft 150km gelopen) of kan ik dan beter een nieuwe DR kopen van 160 piek?Is het trouwens in prestaties te vergelijken met die mhr rep wat ik had of is die top beter/slechter??

tnx
 
Dan kun je voor dat tientje meer beter een nieuwe DR-cilinder kopen...

Top Perf.= D.R....

Alleen de kwaliteit van de zuiger is anders, en de uitlaatpoort ligt 1mm lager (of was dat nou de Due Plus :confused
smile.gif
...

Die Yas R moet op z'n minst gelijkwaardig zijn aan die Nardo, correct me if I'm wrong...

Greetz.
 
Die top en DR zijn gelijk, bij due plus ligt de uitlaatpoort 1mm hoger, maar die is alleen voor min. hor. Je yasuni R doet het goed op die DR, geen andere uitlaat kopen. Wel is het aan te raden om je cil te laten tunen anders kom je niet vooruit.
 
oke kom ik weer, heb wat geld gekregen nog dus heb nu wat meer uit te geven!!!!Nou kan iemand eens de voor en nadelen noemen van de volgende kanshebbers op min vert::::

- polini alu w-poort(249,-)
- de getrouwe DR(169,-)
- Hebo Alu(299,-)

sorry voor het veranderen steeds maar bedankt voor jullie replys!!!!graag wat info over prestaties van bovenstaande cil als iemand ze weet!!

greeeetz
 
Als je wat meer te besteden hebt zou ik iig voor een alu cilinder gaan, de hebo en de polini w-poort zijn allebei erg goed.
 
nee ik zou de hebo nemen een maat van me heb die ook op z'n spy (vertikaal) en dat rijd zeeer goed, lekker hoog toerig en zeer goede kwaliteit, ook goed te tunen, uitlaat poort kan namelijk nog een stukje breder en ook nog wat hoger en ik heb hem bij mij zelf ook nog iets vierkanter maken...dan word het helemaal vlammen....neem dan wel een 21 mm carb.
 
Originally posted by hebo70:
nee ik zou de hebo nemen een maat van me heb die ook op z'n spy (vertikaal) en dat rijd zeeer goed, lekker hoog toerig en zeer goede kwaliteit, ook goed te tunen, uitlaat poort kan namelijk nog een stukje breder en ook nog wat hoger en ik heb hem bij mij zelf ook nog iets vierkanter maken...dan word het helemaal vlammen....neem dan wel een 21 mm carb.
Moest jij laast niet lopen met die spy toen die het ff niet meer deed????
biggrin.gif
 
vierkanter? jaja.

ik raad een polini w poort tuned aan voor je yasuni r.

Originally posted by hebo70:
nee ik zou de hebo nemen een maat van me heb die ook op z'n spy (vertikaal) en dat rijd zeeer goed, lekker hoog toerig en zeer goede kwaliteit, ook goed te tunen, uitlaat poort kan namelijk nog een stukje breder en ook nog wat hoger en ik heb hem bij mij zelf ook nog iets vierkanter maken...dan word het helemaal vlammen....neem dan wel een 21 mm carb.
 
Back
Top