50 cc Top Performance

Status
Not open for further replies.

MHR70

Slider Power!
ik heb de search al gebruikt maar ik kan nix vinden over de 50 cc Tp cilinder zowel voor horizontaal als voor verticaal.


maar heeft iemand ervaring met deze cilinder.
want ik wil wel zeker weten dat als ik hem koop dat ik niet dezelfde trekkracht krijg als mn originele cilinder.


de cilinder is nu in de aanbieding op www.scootparts.nl

ik heb trouwens een Yasuni Z, Polini 2G , Polini Speedcontrol, Polini V-snaar, 86 sproeier 17,5 mm carb , en 6,1 +6,5 gram rollen
wat goed is voor een snelheid van 85,90 :S:S

laat a.u.b wat horen

ajuus
 
Advertisement - register to remove this

Verwacht gewoon geen wonderen... Ik zou m'n originele laten tunen... Dus ergens een originele cilinder voor weinig geld scoren, laten tunen, nieuwe zuiger, en je bent net zo ver als een getunede TP...

Ff voor de duidelijkheid; een 50cc TP is exact het zelfde als een DR...

Als je je cilinder laat tunen, zou ik ook zeker een Yasuni R overwegen...
 
hmz oke dus me originele cilinder laten tunen.
wat kost eigenlijk een cilinder volledig laten tunen.

een ding zeker ik neem geen DR50 of DR70 dat vind ik egt 3x nix
 
Neem een DR70, ga je wel net zo hard als jij wilt en best leuke trekkracht.. stuk leuker als met getunede std 50 rijden. :rolleyes: Waarom vind je DR 3x niks? Goeie kwaliteit hoor.
 
Waarom bieden mensen altijd dingen aan die de topicstarter niet wil en erover zegt dat hij het niet moet.
Ik sluit me bij Bart aan. Laat je std. cilinder tunen dan. Eventueel boren en een nieuwe zuiger. Ben je iig goedkoper uit dan een nieuwe cilinder te kopen.
 
oke ik heb mn besluit genomen.

ik koop een originele cilinder en die laat ik dan vervolgens tunen.
mn yasuni Z hou ik gewoon denk ik. de vario misschien een MHR 2000 maar dat komt dan wel.

bedankt voor de info

cheers
 
Voor een Yasuni Z zal er niet veel spectaculairs veranderd worden...

Trouwens, voordat je DR afzeikt... Is gewoon exact gelijk aan Top Performances... *woeps* had ik al gezegd, maar je luistert niet :p
 
Originally posted by MHR70
nopes nog niet weet jij iemand in de buurt van veenendaal

zoek met de search naar tuners op dit forum en je kan dan contact opnemen met 1 van hen of allemaal, informeer ff naar de kwaliteit en prijs, en hoe lang het duurt, of wat je ook wild weten, daar kan je dan een keuze uit maken ;)

Opsturen naar tuneres kan volgens mijn weten bij allemaal wel, tis gewoon een pakketje heh, en die kun je nog verzekerd opsturen ook ;)
 
nog even over die Top Performance cilinder..die heeft naar mijn weten ,wel spoelpoorten meer,ik geloof dat ik dat ergens gelezen had,want ik had die cilinder ook bijna gekocht....ik zal het nog wel ff opzoeken...
 
okeej dan stom dat ik het nu pas zeg maare.

ik heb een Airsal T6 50 snel gezien en ook een 50 TP en naar al die adviezen die ik heb gehad , heb ik tog maar die airsal 50 genomen >> hihi deze topic kan wel dicht denk ik.
 
de Yasuni R heb ik ook al liggen in me garage gecombineerd met een 19 mm dellortho.

gaat wel goed komen denk ik :D:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top