tcr slider #243

ey kerel :D super eind resultaat :)
nu blokje nog ff lopend en goed :W
vertel me ff wanneer je hebt gebankt weet ik wat ik moet verslaan met mijn t.c.r. blok ghehe :p

hoop je dit seizoen nog keer te meeten

spreek je ladur
 
ik heb de voorpoten van mijn slider verlaagd, en daarna helemaal door het kroonstuk gestoken, zodat er nog ongeveer 1cm van de binnenpoot te zien is tussen kroonstuk en buitenpoot zeg maar. (lekker duiderlijk:)) als ik er een 10inch voorvelg in doe, dan zit er nog 9cm ruimte tussen de orginele onderkuip en de grond.
ik weet niet hoe veel die tnt ''buik'' nog lager is, maar het lijkt me zo dat het nog net past:)

ik rij met een sr kroonstuk en sr viper max biaggi voorvork poten komt dus net iets anders uit:p

ik heb t geprobeert

jah t is laag en nee t is niet mooi

ok dan op zoek na nette 12 inch

ey kerel :D super eind resultaat :)
nu blokje nog ff lopend en goed :W
vertel me ff wanneer je hebt gebankt weet ik wat ik moet verslaan met mijn t.c.r. blok ghehe :p

hoop je dit seizoen nog keer te meeten

spreek je ladur

scoot staat vanavond bij tom daar word ie op de bank gegooid
ben @meppel met de scoot dus als je je verveeld:+
 
update:
slider loopt al redelijk zit meer in maar dat moete we nog ff zien te vinden:p

hier ff filmpje (nokia kwaliteit)
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=tjAPzAmchdo"]YouTube - tcr op de bank 1[/ame]
 
zo ff kleine update van mijn kant
vrijdag met scooter bij tte weg gehaald zodat ik hem zaterdag rustig in elkaar kon zetten voor meppel.
smorgens lkkr optijd aangekomen in meppel ligt alles open8P
na enig speur werk toch het plekkie wete te vinden en de scooters uit geladen.
direct ff in geschreven en scoot door de keuring gedrukt alleen zonder problemen:p toen wou ik hem starte en bego het gezeik na wat kloten eindelijk aan de loop gekregen en heb een eerste run kunnen maken met de tcr.prestatie viel zwaar tegen maar dat wisten we van te voren aangezien er niks van de cilinder klopt en we geen tijd hadden om alles te veranderen.dus hele dag een beetje aan klote geweest en starte maar weze oefenen ging wel lkkr 2 keer vals een keer 0.000 en nog wat onder de 0.1 en 2 keer een uitschieter van 0.3 en 0.4:(
hier nog ff filmpje van de scoot
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=TrgMvZUSzik"]YouTube - meppel[/ame]
http://s327.photobucket.com/albums/k451/slidertje/meppel/?action=view&current=CIMG0415.flv
foto's heb ik niet echt dus mocht je nog iets hebbe:D
 
Last edited:
7.8? met een TCR blok?

had je beter die speed mischien wel kunnen houden, ben benieuwd als de cilinder is aangepast want onder 7 moet echt wel lukken met zon set.
 
7.8? met een TCR blok?

had je beter die speed mischien wel kunnen houden, ben benieuwd als de cilinder is aangepast want onder 7 moet echt wel lukken met zon set.

dat klopt
we hebbe alleen wat problemen met de cilinder de timing is niet goed waardoor die net 12000 toeren draaid met 5.5 en 6 gram rollen
dus de cilinder timing word nu goed gezet en de kop word verbeterd en dan moet er toch cker een pk of 4 5 meer te winnen zijn en iedergeval meer toeren kunnen draaien zodat ie beter op/door kan trekken
 
my dutsch is not so good but when i am understand right you haveproblems with your "rollen"
i dirve tcr on minarelli too so we have 3 gramm and it works well
 
Back
Top