tcr sprinter ...

32mm carb sproeier 143
4.xx gram rollers
blauwe druk veer
delta clutch stand trekveren
onsteking op 2.4 (malossi ) heb met crisR zitten praten en hij denkt
ook dat het de onsteking is ( dood dus)

Hij draaid nu 11k?:p

PRobeer eens 3,5 ofzo;)
 
lil update
een hpi gekocht
maar op de 1 of andere manier krijg ik hem niet vonkend op me sprint fram :s:s

als ik hem op die frame gooi vonkt die niet
maar als ik hem op een zip frame gooi vonkt die wel

iemand hier suggesties over? kan het zijn doordat de ene
frame aluminium is en de andere niet?
 
als de scooter loopt zou ik gewoon gaan banken dan is ie gelijk goed afgesteld en heb je de minste kans om weer wat stuk te krijgen.
 
als de scooter loopt zou ik gewoon gaan banken dan is ie gelijk goed afgesteld en heb je de minste kans om weer wat stuk te krijgen.
wil ik ook doen maar moet hem eerst lopend krijgen
want de malossi rotor om te kijken of het daaraan lag was neit van mij
ik heb nu een hpi maar krijg em maar niet voor elkaar dat ie vonkt op het aluminium frame is wel een beetje raar want op een normaal frame wel zz ik heb ook het verf een beetje wegeschraapt zodat hij goed aarde maakt maar nog steeds niks
 
waarom ga je niet gewoon naar je tuner, of desnoods een bedrijf dat een verstand van heeft?
Zet je daar je sprinter neer, en dan vraag je of je mag kijken hoe zij het netjes opbouwen.
Scheelt je denk ik een hele hoop geld en ellende
 
waarom ga je niet gewoon naar je tuner, of desnoods een bedrijf dat een verstand van heeft?
Zet je daar je sprinter neer, en dan vraag je of je mag kijken hoe zij het netjes opbouwen.
Scheelt je denk ik een hele hoop geld en ellende
heheh wil ik em bij fmt gooien ben ik over 2 maanden nog niet aan de beurt ^^ die optie heb ik al bekeken

oh en hij is goed opgebouwt behalve de onsteking waar ik dus duidelijk problemen mee heb... ik moet em rijdent krijgen dan gaat die naar vasco
 
Maak eens gewoon massa direct op je blok met je kiillswitch er tussen weg, als hij het dan niet doet is hij idd kapot, maar dat lijkt me stug bij een nieuwe hpi.
 
ik heb de hpi aan de praat gekregen al een tijdje terug..
maar heb nu steeds last van water in me blok
dus gesplitst alles inmekaar gegooit en na een tijdje begint die weer
dus weer effe alles splitsen effe naar de water pomp kijken


ook me kop pakking begeeft het vaak geen idee wrm want ik laat hem niet te warm worden...

dus heb nog niet kunnen banken ivm water in me blok (noujah eigenlijk in me uitlaat ) dus automatish zeg ik in me blok want anders onmogelijk dat dat daar komt... maar heb al wat gereden heb wat filmpjes die ik op 1 of ander manier niet op me pc krijg maar heb egt heel erg veel last van wielspin ( dit is getest toen er geen water in me blok liep)

planning : splitsen
slick halen
mesch een groter radiateur
banken ( nog steeds niet gedaan)
 
Misschien moet je is een beetje de tijd nemen voor het blok in elkaar zetten. Wie weet doe je dat ook wel, maar je komt vrij nonchalant over op mij in ieder geval, alsof je alles maar in elkaar beunt
 
Misschien moet je is een beetje de tijd nemen voor het blok in elkaar zetten. Wie weet doe je dat ook wel, maar je komt vrij nonchalant over op mij in ieder geval, alsof je alles maar in elkaar beunt
nope als je ziet wnr me laatste post was zie je wel dat ik me tijd heb genomen maar op de 1 of andere manier wilt dit blok het mij maar niet gunnen om zo te zggn
 
nope als je ziet wnr me laatste post was zie je wel dat ik me tijd heb genomen maar op de 1 of andere manier wilt dit blok het mij maar niet gunnen om zo te zggn

dat zegt meer over jou sleutelvaardigheden dan over het blok.
als je iets niet goed monteerd, of slordig
kan je niet de schuld aan het blok geven:p
 
dat zegt meer over jou sleutelvaardigheden dan over het blok.
als je iets niet goed monteerd, of slordig
kan je niet de schuld aan het blok geven:p
fmt had de krukas voor me geplaatst dus ook de pakking tussen de
cartehelfden ^^ toen lekte me blok dus heb ik em uitelkaar gehaalt en een wat dikkere vloeibare pakking gebruikt maar blijkt tog weer te lekken
(zat een nieuwe water pomp etc in) dus begrijp het niet egt
 
Dan nog... smerige koso/stage6 pwk's moet je altijd mee oppassen. Het kan goed lopen, maar je moet wel weten wat je doet! Tevens zou ik niet onder de 140 gaan, al helemaal niet met 15 stappen :+ :D

Damn... kaputmacher! :W
 
Anders gebruik je een papieren voetpakking op het cartervoet en doe je die insmeren met vloeibare. Vervolgens ga je daarbovenop je squish afstellen met stalen pakkingen.

Zo kreeg ik mijn pia blok ook altijd lek vrij, mja als je scheve carters hebt kan ik je vertellen dat het niet gaat werken:p
 
Dan nog... smerige koso/stage6 pwk's moet je altijd mee oppassen. Het kan goed lopen, maar je moet wel weten wat je doet! Tevens zou ik niet onder de 140 gaan, al helemaal niet met 15 stappen :+ :D

Damn... kaputmacher! :W
ik weet het XD ben dom geweest...
 
Back
Top