tcr slider #243

zo ben weer terug in het noorden:+
hengelo was een mooie dag beetje warm
vond eht jammer dat ik neit heb kunnen rijden maarja volgende keer beter
had scoot tch mee genomen om hem daar ff te laten zien
mocht iemand nog mooie foto's hebbe:p

voor de rest iedereen bedankt voor de reacties ga zodra blok er is alle puntjes op de i zetten velgen coaten enzo;);)
 
zo ff klein updatetje van mijn kant
ben ff weze shoppen en heb wat kleine dingen gekocht:
wp stuurdemper profesional limited edition met 24 instelbare standen
js 08 inlaat setje
en nog wat klein spul
verder kan ik melden dat me blok in elkaar zit en dat ik hem van de week bij de tte boys ophaal om hem onder mijn scoot te kunnen hangen,zodat ie van de week aan de loop kan en kan worden afgesteld
8P.gif
.ook heb ik een mailtje van scootin dat ik op de lijst sta om in hun blad te komen met me scoot
cool.gif
 
erg strak ding man 8)
ik vind het alleen jammer dat alles oranje is :p, framebeschermers e.d. hadden best een ander kleurtje gemogen imo :)

gr, martijn
 
slider is er flink op vooruit gegaan :)
vind alleen wel dat er iets teveel stickers opzitten.

is het trouwens niet wat om er zo een zelfde voorvork als kees in te hangen? dan zit je voorkap wat dichter op je wiel.
 
is nog proper :)

slider is er flink op vooruit gegaan :)
vind alleen wel dat er iets teveel stickers opzitten.

is het trouwens niet wat om er zo een zelfde voorvork als kees in te hangen? dan zit je voorkap wat dichter op je wiel.

Leuke cocktail kleur idd... ben je nog zinnes de velgen een kleurtje te geven ?

Succes!

erg strak ding man 8)
ik vind het alleen jammer dat alles oranje is :p, framebeschermers e.d. hadden best een ander kleurtje gemogen imo :)

gr, martijn

bedank voor de reacties
de slider krijgt nog wel wat veranderingen in de loop van de tijd
zoals andere velgen (die worden dan gecaot of gespoten:p)
andere voorvork
miss epc stuur
andere tank
andere remmerij en nog wat klein spul
eerst wil ik ff me nieuwe blok er onder hebbe en dat allemaal goed aan de loop hebbe voor ik verder ga met me optische gedeelte
gr niko
 
niks mis mee met de velgen, waarom zijn gestraalde carters wel mooi en velgen niet toch?:p

gewoon dikke machine wist niet dat deze van jou was op hengelo, ik dacht daginschrijving

hoi
 
niks mis mee met de velgen, waarom zijn gestraalde carters wel mooi en velgen niet toch?:p

gewoon dikke machine wist niet dat deze van jou was op hengelo, ik dacht daginschrijving
hoi


vind ik nou ook gestaald is lkkr clean
nope dat was mijn beestje die er stond hoop volgende keer te kunnen rijden met een lkkr lopend tcr blokkie:~


10 inch jog velgen eronder met dubbel remschrijf systeem :)

mat zwart coaten en rand afdraaien

klinkt lkkr:p
 
10" kan leuk worden fourche dan lekker veel inkorten en staat dan lekker laag . maar uw tnt onderbuik zal dan wel niet meer passen denk ik
 
ik heb de voorpoten van mijn slider verlaagd, en daarna helemaal door het kroonstuk gestoken, zodat er nog ongeveer 1cm van de binnenpoot te zien is tussen kroonstuk en buitenpoot zeg maar. (lekker duiderlijk:)) als ik er een 10inch voorvelg in doe, dan zit er nog 9cm ruimte tussen de orginele onderkuip en de grond.
ik weet niet hoe veel die tnt ''buik'' nog lager is, maar het lijkt me zo dat het nog net past:)
 
Back
Top