Street or Track 2004

Razma

Well-Known Member
Nog iemand die afgelopen weekend naar de Veemarkt in Utrecht is geweest?
Leuke beurs, vrij klein, maar erg gezellig en veel speciale dingen gezien :)

Enkel de foto's van de scooter-related dingen en/of tweetakt:
streetortrack_1.jpg


streetortrack_2.jpg


streetortrack_3.jpg


streetortrack_4.jpg


streetortrack_5.jpg


streetortrack_6.jpg


streetortrack_7.jpg


streetortrack_8.jpg


streetortrack_9.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind de uitlaat van PSTuning er niet verkeerd uitzien , ik vraag me af wat het geen tailpipe hebben voor effect heeft op je scooter . Ik vind de bocht iig veel lijken op die van een hr2 en de expansie een beetje jolly moto achtig , alleen wat korter :p.
 
Zal wel een losse tailpijp zijn dennis. Zonder kun je niet al te lang rijden.
Expansie lijkt mij juist dikker als die van een jolly.
 
was wel heel klein beursje ofnie? :p

wat/wie is PSTuning?

die helm vind k wel beetje overdreven met die electronica dingetjes erbovenop..:X
 
Gelukkig maar, dat het een kleine beurs is. Dit was een beurs voor voornamelijk streetfighters.

PS tuning prepareerd cilinders etc en maakt uitlaten op maat voor bijna alles op tweetaktgebied. (mooi en voor weinig)
 
Beurs is sinds begin aardig gegroeid. Ze zijn begonnen in Tiel, daarna naar een grotere hal en toen naar utrecht, waar ze nu voor 2e jaar in veemarkt zitten. Daar zijn ze nu al met een 2e hal begonnen.
 
ff dit topic weer omhoog kicken...

Voor dit jaar zal er wat leuks gebeuren @ Street or Track.. (2005 dus)
We zijn niet enkel aanwezig met een grote stand, maar ook andere scooterstands, CustomShow speciaal voor scooters met fotostudio & demo's !!

Details worden deze zomer bekend gemaakt..
En dit alles mogelijk door de organisatie van StreetorTrack !!!
 
Leuk nieuws inne, ik had zondags in brakel ook nog ff met 'm gesproken, leuke gast, heeft z'n motorhart op de goede plaats zitten.
 
Back
Top