Rai 2004 Sobw

joop timmer said:
heeft er niemand foto's van derbi supermotard nummer 55 ????? :(

ik heb een fotow van je gemaakt zaterdag:) met me mobiel en die is mooier dan de meeste fotows die in dit topic staan:p

ik ben wel fan van je !:*

[edit] ik heb ook ff bij die minibike ernaast gestaan maar daar was een jochie (5jaar??) en die ging allejezus hard de rest voor bij...
telkes ideale raceline enz. iemand anders die dat ook heeft gezien?
 
als je foto's goed wilt nemen @ races oid moet je gewoon eerst 2 rondjes het toestel instellen en zorgen dat je op de zelfde plek blijft staan (als je het toestel kunt instellen) een goeie camera is ook leuk :p

zeer vage foto's allemaal..
 
was het een bekende van het forum hier die zaterdag een mooie drift maakte en toen met ze voetsteuntje de grond pakte en op die gast in de bocht stond klapte?
ik heb daar nog een stukje film van volgens mij...
 
melf #50 said:
als je foto's goed wilt nemen @ races oid moet je gewoon eerst 2 rondjes het toestel instellen en zorgen dat je op de zelfde plek blijft staan (als je het toestel kunt instellen) een goeie camera is ook leuk :p

zeer vage foto's allemaal..

het grootste probleem is de 'indoor' zelf... je hebt geen ideaal licht, dus scherpe (bewegende) foto's zijn zeldzaam.
 
@ngry-spy said:
[edit] ik heb ook ff bij die minibike ernaast gestaan maar daar was een jochie (5jaar??) en die ging allejezus hard de rest voor bij...
telkes ideale raceline enz. iemand anders die dat ook heeft gezien?
jongen is geloof ik belgisch kampioen, omdat hij in nl in die klaase nog niet mag rijden.
 
Back
Top