Steef's custom sprint Runner

@ Nastada : Ik denk dat we iets andere mening hebben. Maar mischien een keer voor de grap eronder doen, mischien dat ik er dan wel van overtuigt ben. Ik vind een lage scooter wel enorm vet.

Ik weet precies wat je denkt :p maar ik zou absoluut geen 13 inch velgen meer onder me NRG willen zien! :p

Pak een ZIP FR velgen setje, draai ze af roggel een SD carter (100mm) en pak een braking schijfje voor. Een kline 10kg lichter en het ding is zeker wel +- 8/10 cm lager ;)
 
Klinkt misschien raar maar ik denk dat een standaart sr koplamp (glas) mooier staat dan het gaas eigenlijk :W

Ziet er al super uit! had alleen de kleuren anders gedaan, maar dat ben ik :p
 
+1

Vind dit echt super strak :)

Ziet er idd. super strak uit :W
Ben echt benieuwd naar het complete geheel :D


Thanks Boyzz :*


Ik weet precies wat je denkt :p maar ik zou absoluut geen 13 inch velgen meer onder me NRG willen zien! :p

Pak een ZIP FR velgen setje, draai ze af roggel een SD carter (100mm) en pak een braking schijfje voor. Een kline 10kg lichter en het ding is zeker wel +- 8/10 cm lager ;)


Kan altijd nog :)


Klinkt misschien raar maar ik denk dat een standaart sr koplamp (glas) mooier staat dan het gaas eigenlijk :W

Ziet er al super uit! had alleen de kleuren anders gedaan, maar dat ben ik :p


Van die koplamp snap ik echt niet:D ( Is ook meer gewicht, hihi:+ ) maar jij had zeker voor wit gekozen ? :)
 
ik had ook het koplampglas erin gezet en dat glas rood gespoten. Dat ziet veel strakker uit als een velletje gaas. Voor de rest moet ik zeggen dat je het heel netjes aanpakt. 1 van de strakkere scooters die iemand op dit forum geproduceerd heeft.
 
duidelijk glaasje erin. als je al het binnenwerk etc eruit haalt al t alsnog niet meer dan 50 - 100 gram wegen ;)

edit: godver wat een runner zeg :D:D
 
Sorry huuurr maar een glas erin ? Ja joh, dat lijkt mij echt niks. Het is geen gaas zoals bij euroscooters wordt verkocht. Het is dikker, gepolijst(verchroomd) en heeft een steviger uiterlijk (Niet te zien op foto) en het koste me 50euriess aan gaaschh :+

Ieder zijn mening :)
 
Steef kom is met complete fotos van alle kappen gemonteerd:)
Ben benieuw naar het resultaat en vind het gaas ook goed staan ;)
Laterrr
 
Van die koplamp snap ik echt niet ( Is ook meer gewicht, hihi ) maar jij had zeker voor wit gekozen ?

Wat denna/dennis ook al aangaf, bijvoorbeeld het glas erin en rood spuiten in de kleur van je striping. Gaas hoort in luchthappers e.d. koplampglas staat denk ik echt niet verkeerd aangezien je dan meer het idee hebt dat het zo hoort zegmaar :p

Kleuren, niet wit haha :p
Klinkt misschien ook heeel raar maar had zelf de kappen in een mooie zilvergrijze metallic gespoten met hoogglans egale zwarte wielen met eventueel een chroom randje.
Zal wel eens een photoshop voor je maken als je een foto hebt van je scooter inclusief kappen.

Maar al met al echt een super project! Je pakt als één van de weinige ook alles ónder de kappen goed aan :)
 
@ Snelle aap : Geduld, op SBO Zandvoort is hij te zien :*


@ Pepijn : Het gaas zit op meerdere plekken dus het kan wel vind ik. In iedergeval bedankt voor je mening ;)..
 
idd, ding is eigenlijk nog mooi, de glitters zijn toch net goed. :D

Snap ook niet dat pepijn hier met een heel ander ontwerp afkomt, ding is net gespoten. :D
 
Ha dames,,

Een klein update-je over de stand van zaken. Runner staat nu volledig in elkaar en functioneert na behoren. Des ondanks moeten nog wel een aantal dingen gebeuren voor SBO zandvoort. Zoals :

- Alles borgen volgens reglement
- Carbon treeplanken laten maken bij CMP of kopen.
- SR achterlichten vervangen en wellicht aanpassen.
- Zo goed mogelijk proberen af te stellen
- Stage 6 ophoogblokje erop schroeven.
- Ontsteking kapje gereed maken en monteren
- Handvat erop zetten :D
- Handschoen en Vizier aanschaffen.

Vorige week vrijdag was Martijn na mij gekomen met zijn Joggiie :+. Die dag lekker geknalt. De runner loopt "aardig" maar zoals eerder vermeld zou een banksessie niet verkeerd wezen. Twee picca's van het knalfestijn :


fdeqtw.jpg



jh7odw.jpg


Alles draait prima. Ook krijgt hij voldoende koeling gezien de wijzigen aan het koelsysteem. Door middel van een schotje tussen de kappen is de luchtstroom verplaatst richting de buddybak waar de radiateur bevindt. Ik kan er niet mee op vakantie na Frankrijk maar meerdere sprintjes gaat prima. Ook het oefenen van burnen gaat prima samen met Martijn.

Tot slot is het bestickeren perfect verlopen dankzij Picture Red. Ik ben wel wat afgeweken van het ontwerp maar het ziet er strak uit. Niet te opzichtig maar gewoon netjes.


Tot ziens :)
 
Ziet er goed uit zeg! heb je al een foto van de scooter zelf dat duidelijk de kappen allemaal gemonteerd zijn die 2 foto's zijn erg veraf.

of lees ik er overheen?
 
Back
Top