Steef's custom sprint Runner

Steef je weet wat ik ervan vind..
Gooi die kappen er PLZ op.... Wil je scooter echt in elkaar zien haha
Ga zo door jonge echt diep diep respect.

Groetjes je fanclub
 
Snap ik dat je er nog geen spijt van hebt gehad!
Ziet er zeer vet uit!-:-

Kheb tot de dag van vandaag nog geen spijt gekregen van de lak. Het ziet er echt zo vet uit :D


Steef je weet wat ik ervan vind..
Gooi die kappen er PLZ op.... Wil je scooter echt in elkaar zien haha
Ga zo door jonge echt diep diep respect.

Groetjes je fanclub


Hahaha!,, Dankje:*

Volgende week staat hij in elkaar, ik stuur wel foto's ;)


Kappen zijn tof, heb echt respect ervoor dat je met een runner gaat sprinten :winner:


Dankje man!, Khoop dat ik goede tijden rijd op SBO maar heb geen hoge verwachtingen 1e sprint gezien het me eerste SBO sprint is. Khoop toch wel onder de 8 seconde te zitten met een +/- 64kg wegende runner en een onbewerkte speed :)..


Ziet er allemaal gelikt uit, alles gewoon vers daar hou ik van!:)


Wij delen dezelfde mening : Versschhhh :winner:
 
Ziet er mooi uit hoor je kappen ... Enige kleine puntje... ik had wat kleinere flakes genomen ... Maar eigenlijk mag ik ni zeiken whahahah ..Ik ben benieuwd hoe de kappen op het frame staan ...start building !!!
 
Update 29-03-09'


Ha boyzz :*


Vandaag weer even lekker gebeund:D. Er zijn een aantal dingen gespoten en gemonteerd. Om te beginnen heb ik de voorconsol aangepast. Origineel geleid de voorgrill de lucht naar de radiateur die zich gelijk achter de grill bevindt. Omdat nu de radiateur onder het zadel zit heb ik veel stukken uit de grill moeten halen om de lucht toevoer naar achteren te verplaatsen.

Hier een foto ervan nadat hij gespoten was.

2mzfhac.jpg


Nadat gedaan te hebben is de voorconsol en de buddy gespoten. Ik heb gekozen voor gewoon mat zwart want dat is gewoon, strak, netjes en origineel :) Je ziet het misschien niet wanneer de kappen zijn gemonteerd maar liever gelijk alles vers om op te bouwen.

Buddy, weer lekker vers :W

2h6eywy.jpg



Ook had ik afgelopen week het benzinetankje en het KVS systeem gemonteerd. Weer helemaal schoon. (Buddy er los op gezet)

51zspc.jpg



Detail foto van de gemonteerde benzinetank

6zo9pj.jpg




Volgende week staat hij hopelijk ver in elkaar want heb wel weer zin om de buurt door te knallen :+ Tot dan,,
 
Ziet er mooi uit hoor je kappen ... Enige kleine puntje... ik had wat kleinere flakes genomen ... Maar eigenlijk mag ik ni zeiken whahahah ..Ik ben benieuwd hoe de kappen op het frame staan ...start building !!!


De flakes vallen echt mee, het ziet er echt top uit!..
Eind deze week hoop ik toch rond te tuffen op me brommert !:+
 
Maat
ziet er weer strak uit jonge binnekort idd knalle door de buurt
deze week frampje terug enzo
ik heb trouwends 2e setje chroomen velgen
sr velgen liggen morgen bij de verchromer
Greetzz
 
De momentele status van het hok.

Alle onderdelen zijn volledig vers en schoon gemaakt. Hij staat er weer bij zoals ik hem voor de eerste keer had opgebouwd.

2mzmj5i.jpg



2hi2v7r.jpg


Alleen moeten de onderpoten nog gespoten worden zodat het wiel en de voorrem erop kunnen.

Te doen:

- Alle kappen moeten gemonteerd worden
- Racegaas monteren
- Zo goed mogelijk afstellen
- Borgen
- Zorgen dat alles soepel, vrij en lekloos draait
- Zadel verlichten
- Onderpoten laten spuiten
 
Alles Vers Boy:p

Ziet er ook goed uit dat van jou allemaal:)
alles lekker clean daar hou ik van:p

Ben benieuwd als de kappen er ook opzitten enzo;)

Succes!!
 
Update 5-04-09'


Zoals eerder gemeld hoopte ik deze week het hok rijdend te hebben en dat is dan ook gelukt. Donderdag had ik de eerste meters weer gemaakt sinds een lange tijd geleden. Hij rijd, remt, koelt en stuurt prima. Helaas is het feit dat het blokje echt afgesteld moet worden op de bank want hij rijd prima, alleen niet met maximaal vermogen en dat zul je toch nodig hebben als het blokje een runner moet voortduwen :D. Helaas kan ik pas gaan banken na SBO zandvoort. Hier een aantal foto's van de opbouw. Ook wil ik Martijn bedanken die met liefde heeft meegeholpen :*

Na een poosje zat het blok en de voorvork eronder. De voorpoten moesten nog gespoten worden dus kon hij helaas niet op 2 banden gezet worden.


iqyl47.jpg


Na alles te laten spuiten, schoon te maken en op te frissen is dit het resultaat. Iets waar ik best trots op ben want overal waar je kijkt druipt de versheid vanaf :D. Hier een paar leuke kiekjes op het industrieterrein.

Om af te trappen begin ik met een foto van de vers gespoten voorpoten en de nieuwe remschijf van Braking waar voorheen de monsterdisc gemonteerd zat.

9i7mfd.jpg



Totaal pakketje :W

iml6qu.jpg


Hier een betere foto van de schijf. Ik vind hem net zo gruwelijk als de monsterdisc (die te koop staat) of misschien wel gruwelijker. Deze schijf is gekomen wegens het gewicht.

2dr7xn4.jpg



Ook het blokje weer netjes. :W

xd8pkl.jpg



Achteraanzicht

1qmved.jpg


Ook het stuur bleef niet onopgefrist. De remreserviors zijn mat zwart gespoten. En de standaard imbusboutjes zijn vervangen door verse chrome boutjes op ingeving van Martijn, hihi :+ Ook is de nieuwe reglementaire Kill-switch aangesloten. Al met al een leuk aanzicht om naar te kijken :)


34fgoxs.jpg


Weer een totaal plaatje waar de nieuwe schijf te zien is. Ook zit de carterkap met een verchroomd pedaal erop en ook het rode cartercool kapje is gemonteerd. Simpel, strak en heerlijk vers.

106n30l.jpg


Ter conclusie :+

De runner weegt nu 60.2 Kilogram. Iets meer dan dat ik gehoopt had. Er zijn veel onderdelen die vervangen of aangepast kunnen worden maar dit zou altijd nog kunnen. Hij ziet er super uit is mijn mening, en dat zonder kappen.
Deze week ga ik verder met het monteren van de kappen en vrijdag komt de stickerman "Picture Red", kleine stickers plakken om het af te maken:).

Nu maar hopen op een blauwe hemel met veel zon boven Zandvoort op 26 april anders zou het jammer zijn want dan komt het flakes-jasje niet tot zijn uiting :D.
 
Back
Top