Steef's custom sprint Runner

Ahhooi {!


Met nog 7 dagen op de klok tot SBO Zandvoort is de runnert al ver klaar. Alleen een aantal kleine dingen klaarmaken zoals de carbonne treeplanken die ik begin volgende week van Remie "CMP" krijg opgestuurd. Ook moeten de SR achterlichten goed gemonteerd worden + de rotor afdekking.

Om te beginnen heb ik zaterdag een vers viziertje voor mijn al 3 jaar oude NAU helm gekocht :*. Daarbij ook een setje Rev'it motorhandschoenen aangeschaft. Ook heb ik al een paar weken geleden een Fox-bodyprotector bij Kees gekocht.


2cihht3.jpg


Het borgen is ook in orde gekomen door een middagje beunen :*. Vooraf een printje gemaakt van het reglement en ook het SBO magazine erbij gepakt voor tips. Picca's ervan :

2ry4hzo.jpg



Achtervelg

33or76s.jpg



Remklauw, olieplug en oliedop. (+Nieuwe SSP ophoogblokje)

xen62o.jpg


Het borgen had misschien mooier en strakker gekunt. Maar het is prima zo. Plus, wie let er nu op die draadjes als het aan een glimmende velg en een verse remklauw hangt, ik niet :+

De dingen die geborgt zijn :

- Vooras
- 2x subframe assen
- Velgbouten
- Voorremklauw
- Achterremklauw
- Olie pluggen
- Achteras

Iets vergeten ?.. :)

Hier alvast een voorproefje van de bestickering. De kleur van de stickers is chroom. Mijn nummer is dus 77 :*...

am4m04.jpg



Adios :)
 
wat ik zie aan de lak is dat het mooi uitkomt echt netjes had niet anders verwacht
suc6 op zandfoort en ik zal hem nog ff van dichttbij bekijken
 
Je olie plug en imbusjes zijn niet geborgt op zon manier nu kunnen ze nog los trillen als je het draad niet twist.

Ding is wel super vers wil de kleur wel is zien op Zandvoort met het zonnetje erop!
 
erg mooi apparaat.

op de foto donderstraaltie geloof ik wel bijna van de paddock af ofniet?:+


Hihi :+ klopt!
Dat zag ik ook pas op de foto's :D

Mooi ding ;) Borgen is niet moeders mooiste maar is toch gewoon goed kan niet losgaan oid

ben benieuwd naar je tijden


Ben zelf uiteraard ook benieuwd na de tijden. Ik spring een gat in de lucht als ik op zandvoort onder de 8sec rijdt gezien mijn onafgesteld motortje :D. Het klopt idd van het borgen maar ach :)...
 
Update 21-04-09'


Een hele korte update :+ deze keer.

Ik had vandaag 2 platen carbon ontvangen van Remie "CMP". Deze waren bedoelt voor de treeplanken want traanplaat kan echt niet op deze scootert vind ik. Dus zo gezegt, zo gedaan. Vanmiddag lekker in het zonnetje geknutseld met dit als resultaat.

260rjvr.jpg


De plaatjes wil ik eigenlijk nog wel eerst even laten spuiten bij spuiterij voor extra bescherming. Ook moeten de gaten nog gebord worden voor bevestiging. Maar het resultaat is super, toch dat extratje. De originele traanplaat treeplanken van aluminium zijn 160 gram per stuk en deze 60 gram per stuk. Dus een verschil van 200 gram in totaal :D. Tot slot ga ik dadelijk aan de gang met de rotor afdekking. Omdat ik nu een stukje over heb van de carbonne platen zijn de plannen iets gewijzigd maar wel in positieve zin. Vanavond of morgen foto's daarvan.


Doeiii :*
 
Update 21-04-09'


Een hele korte update :+ deze keer.

Ik had vandaag 2 platen carbon ontvangen van Remie "CMP". Deze waren bedoelt voor de treeplanken want traanplaat kan echt niet op deze scootert vind ik. Dus zo gezegt, zo gedaan. Vanmiddag lekker in het zonnetje geknutseld met dit als resultaat.

260rjvr.jpg


De plaatjes wil ik eigenlijk nog wel eerst even laten spuiten bij spuiterij voor extra bescherming. Ook moeten de gaten nog gebord worden voor bevestiging. Maar het resultaat is super, toch dat extratje. De originele traanplaat treeplanken van aluminium zijn 160 gram per stuk en deze 60 gram per stuk. Dus een verschil van 200 gram in totaal :D. Tot slot ga ik dadelijk aan de gang met de rotor afdekking. Omdat ik nu een stukje over heb van de carbonne platen zijn de plannen iets gewijzigd maar wel in positieve zin. Vanavond of morgen foto's daarvan.


Doeiii :*

Goed ontvetten en zal waarschijnlijk in meer als in 1 laag gespoten moeten worden ;) Door de luchtbellen/pinholes of het is heel goed ontlucht. Maar ziet wel vet uit!
 
alleen jammer van die scheur in die kap, ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ik een scheur zag.

Was voor de rest heel netjes net als die van Martijn:)
 
je bedoeld denk ik de naad in het midden van de zijkap :+...

Het is geen scheur hoor maar een naad. Die wel moest in verband met het monteren van de achterkap ;)...

Check de 24e maar, tot dan !
 
Back
Top