stage6 cup volgend seizoen ...

bartasia

Well-Known Member
hoe zit het met het volgende seizoen met de stage6 cup
als ik nu die stage6 kit aanschaf, kan ik die volgend jaar dan nog wel gebruike ?? ga optijd voor bereiden namenlijk :p
post ff please :)
latez
 
Advertisement - register to remove this

ik had het ookal gevraagt maar je kan pas een kit aanschaffen als je ingeschreven staat en dat kan pas voor volgend jaar in augustus
 
hmm ok.
maar begint het nieuw seizoen in 2007, of al eerder ?
en inschrijven in augustus zei je, dat duurt tog nog maar 3 maandjes :p

en dan nog iets, weet iemand meer over die proefrace ??
 
bartasia said:
hmm ok.
maar begint het nieuw seizoen in 2007, of al eerder ?
en inschrijven in augustus zei je, dat duurt tog nog maar 3 maandjes :p

en dan nog iets, weet iemand meer over die proefrace ??

Het seizoen in de F1 begint ook pas in maart, dus niet in augustus.
Je moet inderdaad zijn ingeschreven voor het stage 6 pakket. Als je een kijkje neemt op www.scootertuning.net en dan bij SBO en zoek je daar in regelement, inschrijvingen ed. dan zal je vast wat info vinden.
 
bartasia said:
en inschrijven voor nieuwe seizoen zodat je alle raced mee rijd moet dan in ...

Na dit seizoen zal er duidelijk worden vermeld wanneer en hoe je moet inschrijven voor komend seizoen.

Misschien kan je de laatste races al mee doen, zodat je al wat ervaring op kan doen:!
 
duidelijk :D

je kan nu nog gewoon inschrijven, en dan de helft nog mee doen.
maar heeft er iemand enig idee, of er volgend jaar met dezelfde cilinders en uitlaten enzo word gereden in de stage6 classe, want als ik nu die kit haal, en volgend jaar zijn weer andere cilinders of krukassen verplicht,
dan heb ik het verkeerde spul :p, zou balen zijn


ronnie raced zelf ook :D ??
 
Last edited:
nieuw spul zal je je nog niet druk om hoeven maken ... r1400 pijp duurt ook al een eeuwigheid, en de meeste mensen hebben ook lang moeten wachten op hun stage 6 pakket ... bovendien is het regelement zo in elkaar gezet dat het toch niet veel uitmaakt de sleutel elementen aan je blok zijn vast gelegd aan regels en voordat er van die spullen nieuw is ontwikkeld is et 2e seizoen al begonnen

wel leuk om te zien dat er veel intresse is in de cup hoop dat het deelnemersveld volgend jaar groter is hoe meer zielen hoe meer vreugd/strijd hehehehehe ;)
 
yeaah, zekers
ik ga volgend jaar ook mee doen :p
haman rijd dus dit jaar ook al mee ?, succes in a'dam dan alvast :p
wat ik nergens kan vinden in de regelementen is : zijn die stage6 cilinders
50cc of 70cc ??
 
Tja, dat weet neimand, maar er staat duidelijk MAXIMAAL 70cc, dus 50 is wel toegestaan. Dat maakt de grens voor mensen die een keer willen proberen misschien dat kleiner omdat ze niet zoveel hoeven te investeren...
 
Back
Top