stage6 cup volgend seizoen ...

i know,
maar die puch zip sp's hebben andere voorophanging als piaggio zip sp :p
bij die puch heb je gewoon een voorvork bij de piaggio zo een steun met veer aan de linker kant van het wiel :p,
dat zijn de enige die je ziet in de cup, misschien sturen ze beter ofso, ik heb geen id :p
 
ja idd zoals op die foto die kappen zijn ook anders
maar die voorwielophanging ook :p. die heeft gewoon een voorvork namenlijk :D
 
kijk ik wist ook nog niks van race skoeters..:p
nu leerde ik johan en tan kennen. wel bekend bij de races....
en die hebben me al veel verteld/geleerd..
 
bartasia said:
ja idd zoals op die foto die kappen zijn ook anders
maar die voorwielophanging ook :p. die heeft gewoon een voorvork namenlijk :D

er zijn ook 'piaggio' scooters met gewone voorvork. Je moet het niet als twee aparte merken zijn, gewoon een ander type.
 
hoehard lopen die scoots met stage6 kit eronder eigenlijk ?? :p
en tog wel leuk om te weten :p : hoeveel pk's hebben ze ongeveer :p ?
 
ik had met banken 17.8 pk maar dat was aan het begn van het seizoen snelheid op een lang recht stuk geschat 120+
 
emo.gif
Waarom wil iedereen dat graag weten
stage 6 cup ± 18 pk, en ± 110 km/h
open 70 cup ± 20 pk, en ± 120 km/h
 
ja ongelofelijk :p, chill :D.
stage6 cup, ga volgend jaar zeker mee doen
ben nog aan het twijfelen met wat voor 1 scoot, nog iemand ideeën ?? :D
en dan die kit bestellen, rest moet origineel blyven tog? dus het word helemaal niet zo heel duur :p.
hoeveel bandjes slijt je trouwens per seizoen ? :D
 
piaggio zip sp lijkt mij het beste, en hoeveel bandjes ligt er aan hoe hard je rijdt sommige een setje per race andere een setje per 2 races en weer andere een half seizoen
 
ja zat ik ook al aan te denken, kan ook voor weinig aan helemaal originele puch zip sp komen, maar dat is er zo eentje met een "normale" voorwork.
waar niemand mee rijd om de een of anderer rede :p...
dus ik weet het nog nie zeker :D

zijn het trouwes speciale race banden of gewone bandjes .. ? :D
 
een sp met normale voorvork kan niet... dan zou het een fast rider moeten zijn met (ac) normale voorvork.

ivm speciale banden.. voor regenweer vaak bridgestone ML50 en verder tja.. de keuze is erg ruim. De meesten kiezen voor 'race'banden
 
lol pauluz :p
hmm, zoveel verstand heb ik er niet van Razma :p, ik ga denk ik eerst eens ff kijken in genk 28e. dan zie ik wel verder :) :D
 
Back
Top