stage6 cup volgend seizoen ...

Paulus said:
wat dacht je dan 5 setjes per race dag :rolleyes:

:rolleyes:

Het is geen formule 1 ofzo:p

@ Bartasia:
Ik zou idd ook gewoon eerst een paar keer gaan kijken. Loop ook gewoon lekker door de paddock heen, kijk en vraag gewoon wat rond. Sommige mensen doen er wel moeilijk over, maar bij sommige kan je best wel wat informatie krijgen. Het is nog beter als je met iemand hier kan afspreken.
 
ja dat zou iid nog beter zijn ja :p, hmm
ff vriendjes maken op het forum (A) :D
haha.

maar ben door jullie ook al meer te weten gekomen (Y) thnx :p
 
Bart, kom zondag gewoon naar Amsterdam (Sloterdijk), en praat daar eens met wat rijders.

Ikzelf rijdt nu ook voor het 1e seizoen (welliswaar open 70, maar dat doet er niet toe). Ik dacht een redelijk competatieve scooter te hebben, maar na een paar races is het ding nu al ompleet anders kwa veering, remmen, wegligging. Wanneer je het ding klaar hebt, houdt maar gerust rekening met een paar honderd euro extra aan kosten.

Voor de rest:
Racen = Verslavend!!! :D Dat is zo gaaf :D
 
haha, ja dat weet ik :p, ik heb ook in de kart racing gezeten :p
maar dat werd me egt TE duur, dat is niet te geloven, maar is idd egt super verslavend, maar ook super tof :D.
ga ook zeker kyken binnekort
trouwens aan het basis setje van stage6 heb je niet genoeg of wel :p
??
 
ow wacht ik zie het al :D
klopt :p
maar de meeste mensen die in stage6 cup mee racen, hebben zeker
het hele pakket gekocht of niet :D ..
 
als je nog niks aan spullen heb kan je idd het best de full kit kopen ... tenzij je natuurlijk geen malossi maar bijvoorbeeld een polini vario wil of weet ik veel wat

gewoon zien wat je wil hebben en dat kopen dat kan niemand voor je beslissen
 
Dat zou ik ook doen. Ik zou je wel alles goed op een rijtje zetten voordat je er mee aan begint. Als je alles hebt aangeschaft komt het onderhoud ook nog erbij he.

Ga gewoon naar een SBO race en vraag gewoon lekker rond. De meeste doen er niet moeilijk over!
 
Back
Top