Sprint Venlo

George ik snap ook ff niet hoe het allemaal zit enzo. Ik heb je al een tijdje niet meer gesproken ook, maja. En Dennis a.k.a. SpeedNRG, wat weet jij er allemaal vanaf dan, ben je met George samen wat aan regelen en kom je ook bij ons uit de buurt of wat?

Ronnie
 
Dennis komt ook uit Baarlo ja! Maar wij komen ook George en ik vind het vet dat je het zo geregeld hebt!!

Wesley
 
Originally posted by ronnie_nrg
George ik snap ook ff niet hoe het allemaal zit enzo. Ik heb je al een tijdje niet meer gesproken ook, maja. En Dennis a.k.a. SpeedNRG, wat weet jij er allemaal vanaf dan, ben je met George samen wat aan regelen en kom je ook bij ons uit de buurt of wat?

Ronnie
je hebt mijn tel nr
dus bel maar

ivo van IS komt ook net ff bij hem geweest en ff erover gelult dus meerdere mensen interesse:?
 
maar wat is er nu concreet? wat wordt er georganiseerd, hoe verloopt het enzo?

Trouwens, ik denk dat Ivo zelf wel kan reageren als ie dat wil :rolleyes:
 
mensen er wordt een sprint georganiseerd op dezelfde dag als de sobw races omdat de dag erna de oldtimer races zijn.
hoe het verder verloppt wordt nu druk over vergadert
MAAR DE SPRINT GAAT DOOR
 
nou het is niet zo dat ik er precies alles van af weet, maar ik ken george wel en heb van zijn plannen gehoord en ik vind het gewoon een vet idee.
waarom zit trouwens hier idereen vragen te stellen over hoe het in elkaar steekt? voeg hem gewoon toe bij msn dan vertelt hij het je wel.

(ik heb je trouwens toegevoegd bij msn)
Greetz Dennis
 
luister mensen, ik zal een poging doen om het iets duidelijker te maken. george is een vriend van mij, ken hem al 12 jaar dus ik weet ook wel hoe hij dat regelt met die sprints (ben zelf trouwens ook van de partij).

in venlo is een motorclub (de veteranenclub), die motorclub organiseert elk jaar een meeting voor motors. nu is het dit jaar zo dat ze de zaterdag van het weekend (als ik het goed heb is dat 31 juli) hebben geregeld dat de SOBW gaat racen bij hun in venlo. dit evenement zal plaatsvinden op tradeport (industrie terrein in venlo).

nu kent de vader van george heel toevallig de voorzitter van die veteranenclub ( de vader rijd zelf motor, volgens mij kent hij hem daarvan maar dat kan ik fout hebben). die vader van george weet dat wij met een x aantal mensen op getunede scooters rijden en het liefste sprinten. toen heeft george aan zijn vader gevraagd of hij misschien iets kon regelen met die voorzitter dat wij daar kunnen sprinten (op die zaterdag is het daar circuit dus dan is het legaal). noa, zo gezegd zo gedaan en een tijdje later krijgt george zijn vader een belletje dat we daar kunnen sprinten.

voor diegenen onder jullie die graag een kopie van de vergunning willen zien, ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik niet denk dat hij die krijgt. maar zoals ik al eerder zij ken ik die jongen al behoorlijk lang en hij heeft nog nooit tegen mij gelogen, laat staan tegen een heleboel mensen. hoe laat het is, is nog niet zeker, het hangt namelijk van het aantal inschrijvingen af of de sprints wel doorgaan.
dus nog ff voor de duidelijkheid, de reden dat de SOBW niets van die sprints af weet, is dat zij die niet organiseren. dat doet de veteranenclub. hopelijk is dit iets duidelijker. ik weet dat er hier en daar nog steeds een aantal vraagtekens zullen blijven, maar dit is wat ik ervan weet. dus iedereen die wil komen moet zich maar aanmelden bij george.
 
hee venlonaren..


ik wil ook graag komen... wat moet ik dus nu percies doen die inschrijving...?

ik hoor het wel..

greetz Frank
 
yoo vetjes!!

ik zal ook komen @t Zip met nog veel snelle uit nijmegen

kunnen jullie misschien alles duidelijk in de eerste post vermelden. tijden, regels, inschrijving etc... dat is wat overzichtelijker.

en ook voor als mensen met trein komen welke station etc..

en met auto...
 
pollik said:
yoo vetjes!!

ik zal ook komen @t Zip met nog veel snelle uit nijmegen

kunnen jullie misschien alles duidelijk in de eerste post vermelden. tijden, regels, inschrijving etc... dat is wat overzichtelijker.

en ook voor als mensen met trein komen welke station etc..

en met auto...

Van harte welkom!

Tijd moet nog doorgegeven worden van de organisatie

Komt nog een inschrijvingsformulier

EN met de trein is denk wat moeilijk moet je een stuk lopen maar ik kijk dat nog voor je na!

Ronnie
 
oke ronnie thanks ik zou ff bij de organisatie aan de kop zeuren om meer info vindt het best verveld ook voor jullie maar ik doe mijn best k
 
aangezien er nog steeds geen duidelijke info is heb ik zelf maar contact opgenomen met de organisatie... hopelijk snel info

dit schiet namelijk echt absoluut niet op
 
ik ben dr waarschijnlijk ook met me airsal frameracer of me aerox.
is er misschien een plattegrond ofzo, want ik zit wel in venlo op school maarreuh ik weet ook nog nix te liggen
 
razma thanks ik krijg er echt niet veel eruit ner is een beetje strijd in de organisatie dus jah een zegt dat het wel door gaat en de andere niet. dus sorry razma
 
Razma said:
aangezien er nog steeds geen duidelijke info is heb ik zelf maar contact opgenomen met de organisatie... hopelijk snel info

dit schiet namelijk echt absoluut niet op

Ok thnx Inne wel vet. Ja burning neo's heeft al een paar keer er achteraan gezeten, maar krijgt niet veel te horen.
Maar als je hulp moet hebben ofzo, als je ergens heen moet dan moet je mij en/of burning neo's maar pmen. Ik wil dan wel plattegrond maken enz..

Ronnie
 
... nog steeds geen reactie..
jammer dat ik enkel een email adres heb en geen tel. nr.

Ik vraag anders even bij de SOBW wat meer gegevens van de organisatie zaterdag in Amsterdam
 
Razma said:
... nog steeds geen reactie..
jammer dat ik enkel een email adres heb en geen tel. nr.

Ik vraag anders even bij de SOBW wat meer gegevens van de organisatie zaterdag in Amsterdam


kijk inne dat heb ik dus ook telkens of ze pakken niet op of ze zijn er niet terwijl ze beloofd hadden om het te regelen :|
 
Back
Top