Sprint Venlo

Helemaal nix.. tja, denk niet dat het wat wordt

de SOBW had sowieso al problemen met vergunningen en omwonenden/winkels en daarom konden ze pas in de namiddag starten... Het lijkt me niet dat er nog plots wat extra georganiseerd zal worden.

Wat kan de topicstarter hieraan toevoegen aangezien hij met de informatie aankwam?
 
Ik denk dat de topicstarter er ook niet veel over kan vertellen. Maar wat ik raar vind dat ze er uberhaubt een race houden. En 1 keer per jaar wat maakt dat uit als er wat te doen is, er zijn veel transsport bedrijven daar en die zijn echt wel dicht om 16.00 op zaterdag.
Maar waar ik wel bang voor ben dat er veel nr-x volk op af komt, omdat iemand het ook op sf.nl had gezet had ik gezien maar we weten niet wie dus, maja dan zal de politie er ook wel zo zijn.
 
of er politie is geen idee, maar vaak is het gevaarlijker NAAST het circuit dan de races op het circuit... jammer genoeg
 
Ja daar heb je gelijk in. Maar eigenlijk hebben die er ook niks mee te maken. Het is toch gewoon appart SOBW en een 'meeting' dus eigenlijk kunnen hun niks verknallen. Maar ik ook gehoord dat er mensen toch hun scooter mee nemen om te sprinten, maar ik ga het er niet op gokken en anders moet ik haasten met alles ineen zetten.
 
beter doe je het gewoon niet...
als er problemen zijn in de omgeving van de races is het sowieso zeker dat de SOBW daar hinder van ondervind voor komende wedstrijden daar.

denk ff na !
 
oke
ik ben aan deze info gekomen omdat mijn pa bij motorport in venlo een blaadje zag en hem is verteld dat de organisatie voor de oltimer races de zondag dat ook regelde gedeelte de zaterdag
dus mijn pa dat tegen mij gezecht kwam ik op het idee misschien sprints
dus ikke bellen
jah is goed we regelen wel wat oke ikke wachten week later ikke bellen en gaat het door
ja is wel een goed idee alleen de tijden is nog niet bekend
twee weken gewacht
ikke weer bellen jah tijd is nog steeds niet bekend maar het gaat zeker door
hmm
ikke weer wachten daarna weer gebeld werd ik telkens door gestuurt
en weer doorgestuurt
en er werd ineen keer niks gezecht dus zo doende
 
het zou kunnen dat er dan sprints zijn voor de races, maar iig niet tussen de races door, gezien t tijdschema ;)
 
Razma said:
beter doe je het gewoon niet...
als er problemen zijn in de omgeving van de races is het sowieso zeker dat de SOBW daar hinder van ondervind voor komende wedstrijden daar.

denk ff na !

Ja zoals ik al zei zal je mij er zien zonder scoot;)
 
nou ik neem hem wel mee voor het geval dat en dat wilt dus niet zeggen dat ik hem ga gebruiken
ik heb namelijk geen zin dat ze dadelijk wel ineen keer iets op touw hebben gezet weer 15 kilometer rijden om ff de scoot op te halen
dan laat ik hem liever staan

ronnie daarna misschien stappen met de groep??
 
burning neo's said:
nou ik neem hem wel mee voor het geval dat en dat wilt dus niet zeggen dat ik hem ga gebruiken
ik heb namelijk geen zin dat ze dadelijk wel ineen keer iets op touw hebben gezet weer 15 kilometer rijden om ff de scoot op te halen
dan laat ik hem liever staan

ronnie daarna misschien stappen met de groep??

Jazeker stappen, dat hoef je niet te vragen.
En anders gaan we erna ff bij onze werkplaats sporten, is ook lekker rustig.

Volgens mij is het wel verder als 15 km rijden, ik denk dat het vanuit mij al zo'n 10km is dus voor jou dan 25km
 
Last edited:
Back
Top