Speed Rox - Waddinxveen

yessssssss... nu is lars de pispaal over slechte kappen :D

Edit: ik moet wel zeggen dat het glimt en denks wel goed komt :*
 
Gomer_pyle said:
Ziet er echt de fuck niet uit :D. Het lijkt ook wel dat je voorkap gescheurd is ofzo? Rechts bij dat boogje.
Zo'n achterlijke blaat reactie van jou zat ik nou net even op te wachten dwerg, ga ff ergens anders spelen :|
 
Lars#Dragster said:
Zo'n achterlijke blaat reactie van jou zat ik nou net even op te wachten dwerg, ga ff ergens anders spelen :|

Omg ben je gekwetst. Ik geef me mening die meerder mensen hier ook zo vaak hebben geventileerd. ik vindt het echt niet netjes uitzien. En ik blijft toch ontopic? Ik vraag zelfs nog of er een scheur zit.
 
ik vind Gp wel gelijk hebben, bij dat boogje boven de pijl lijkt hij idd gescheurd.
En ik vind de afwerking aan het boven gedeelte van je creatie ook niet je van het. Waarom niet eerst ff met de dremel erlangs voordat je ze heb laten spuiten....

En zo klein is gp niet hoor. ;)

Tinne..
 
Gomer_pyle said:
Omg ben je gekwetst. Ik geef me mening die meerder mensen hier ook zo vaak hebben geventileerd. ik vindt het echt niet netjes uitzien. En ik blijft toch ontopic? Ik vraag zelfs nog of er een scheur zit.

Je weet net zo goed als mij, dat er al eerder dit soort discussies zijn geweest, dan niet over kappen maar wat anders..

En ook al vond heel het forum de kappen wel mooi, had jij nog dit antwoord gegeven...mjah ontopic weer bitte..
 
Lars#Dragster said:
Je weet net zo goed als mij, dat er al eerder dit soort discussies zijn geweest, dan niet over kappen maar wat anders..

En ook al vond heel het forum de kappen wel mooi, had jij nog dit antwoord gegeven...mjah ontopic weer bitte..

Dat is echt niet waar. ik heb verder helemaal geen problemen met jou. Die kappen van die gast zelf vond ik er echt wel netjes uitzien. Alleen dit vind ik niet mooi. De kleur is wel netjes alleen niet netjes gespoten.
 
De stofdeeltjes zullen heus nog wel eruit te halen zijn met commandant 4 denks :).

Verder vind ik het kleurtje wel leuk hoor , is het toevallig de oude kleur van bas zen area?
 
Zou het maar niet met commandant 4 poetsen hoor , dan worden de kappen dof...en ga er niet over in discussie want ik heb het zelf getest.

Is de kleur van mn area ja, alleen bij mij waren er pas 2 kapjes gespoten toen hij gejat werd.
Over de kwaliteit van het spuitwerk laat ik me niet uit ,is een zaak tussen lars en Rolf denk ik :)
 
Mja lars:), Bij mij zag het er ook zo uit op de pics.. Maar toen ik de kappen binnen had viel het 100% mee:) Zag er dus gewoon goed uit.. Komt goed;)
 
Mja je gaat op meetings ook niet zo close @ de kappen zitten...

deze foto :

kappen1.JPG


daar ziet het er echt wel bling bling uit 8)
 
Bas@Area said:
Zou het maar niet met commandant 4 poetsen hoor , dan worden de kappen dof...en ga er niet over in discussie want ik heb het zelf getest.

Voor ik er blanke lak over doe, poets ik hem ook eerst met com4, geen probs eigenlijk :)
 
Ja maar das ook iedereen voor zen eigen , de 1 vind het fijn werken en de ander niet:).

BTW bas : je moet ook de commandant er weer afwrijven he :p.

P.s. Lars: maak je maar neit druk over die kappen , het ziet er goed uit jonge;)
 
Mja, ik vind het er gewoon netjes uit zien... Voorkap is wat minder dan maja... Als de kapjes straks op de scoot zitten weet ik zeker dat het er flex uitziet :)
 
Ik snap niet wat jullie nou allemaal lopen te jenken.. die kappen zijn van 10 cm afstand genomen. Van een afstandje zie je dat egt niet :X
 
Back
Top