Speed Rox - Waddinxveen

Net je kapjes gezien , die voorkap is niet echt stevig ofzo ;) , en dat dikke gaas zou ik ook wegdoen man...daar komt een kip nog bijna doorheen :p

Verder wel grappig hoor..op dat 'TEAM' na dan.
Suc6 ermee, zal best wel vlammen.
 
[R]unner [R]eloaded said:
Niet lullen maar spuiten holfg :p :X
DIt hoorde ik ook uit je kamer komen, toen je met vincent was:D.
Maare lars..hope dat je snel die wig heb, kan je dat ding aansligeren en branden.
Kom je ook met scooter naar De kr0ks meeting de 13e??
 
Bas@Area said:
Net je kapjes gezien , die voorkap is niet echt stevig ofzo ;) , en dat dikke gaas zou ik ook wegdoen man...daar komt een kip nog bijna doorheen :p

Verder wel grappig hoor..op dat 'TEAM' na dan.
Suc6 ermee, zal best wel vlammen.

Kappen zijn idd ook best wel gaar, mjah het blijft een project scoot he.. En het is aan Rolf om me ee beetje te helpen :)

Gaas valt btw best mee hoe groot het is:p... is dezelfde ''grofheid'' als dat gaas in mn beenschild hoor :) en dat is ook niet te open ofzo..
Dat gaas werkt namelijk erg verstevigend voor die voorkap, maar omdat het gaas geel moet worden en de kap paars, heb ik dat nog los gelaten, dus dat komt wel goed :)

Oja over dat TEAM, als beunen jullie nou nog ff ''Rox'' oid uit de andere kant :p ;)

holfg said:
Haha shit bas je was me net voor.. Maar goed alvast bedankt voor het schoonmaken van je kappen :X. Na komt wel goed gooi gewoon de prijs omhoog :p

Werken voor je geld ;)

RonaldV said:
DIt hoorde ik ook uit je kamer komen, toen je met vincent was:D.
Maare lars..hope dat je snel die wig heb, kan je dat ding aansligeren en branden.
Kom je ook met scooter naar De kr0ks meeting de 13e??

OMG :D dit eerste zal Robert zn reputatie niet ten goede komen :p

En ik ben de 13e zeker aanwezig, en als mn scoot dan terug is, neem ik die ook mee :)

Gijs, Marcel; Thnx :*
 
Last edited:
Best cool die kleuren zoals hij moet worden. Persoonlijk zou ik die paarse kleur nog wat donkerder doen en dat geel misschien nog geler :) Voorkap is erg mooi gedaan. Dat je dat wachten op die wig trouwens kan uithouden :p
 
Rutger said:
Morgen weer ff meeten denks:p, Is die WIG nou al eens klaar:X:|?


Lars#Dragster said:
Updeetje: Vandaag weer ff @ Koopmans geweest, wig was helaas nog niet klaar, verdere discussies hierover mogen in mijn topic achterwege gelaten worden... Om hier verder over te blaten kijk je maar is in ''Jou ervaring met tuners '' in TA...


Pomdedom.... tralala :)

Voor de rest, vind ik het echt een UBER-toffe kleurencombo!. Net als Remie z'n "ijs" knalt dat behoorlijk bij elkaar!.
Als de wig af is, ben ik ook zeker benieuwd naar het vermogen... Hopen dat je in de buurt van het "Xander/ist" vermogen komt!
 
thnQ Sander, denk ook wel dat het er puik uit gaat zien...:p.. Rolf vertelde me dat de paarse kappen al af zijn, hoop dat hij snel even een picje kan maken :p...
 
Dat mn paarse kappen al ff af zijn :p


kappen1.JPG


kap2.JPG


kap3.JPG


kap4.JPG


kap5.JPG


Voorkap is toch helaas ietsje minder geworden, doordat de plamuur als iets vaag was geworden toen ik de kappen naar Rolf bracht, zal wel komen doordat het mn eerst polyester/plamuur ervaring was :p...

Denk dat het IRL reuze mee zal vallen hoor :)

Pics van de voorkap:

kap6.JPG
 
Last edited:
Idd jammer van dat stof en heel erg jammer van die voorkap, dat maakt het wel een stuk minder mooi vind ik.
 
Back
Top