sobw 2012

heey sander ja ik heb even gevraagd of ik de auto van de zaak mee kan krijgen(bestelauto) heb jij al vervoer? en ga jij zaterdag ook al heen om te trainen?

gr sander#21
 
Als k alles thuis weer op de rit heb pak k ook wel wat wedstrijdjes mee als t lukt... In ieder geval meer rijders dan de afgelopen jaren...
 
Zo lekker dagje water achter de rug :) Gelukkig geen harde regenbuien.
De wind maakte het wel stuk kouder helaas.

Btje jammere actie van dennis de eerste manche met de start dat die vol tegen mike aan beukt en beide ten val kwamen. Gelukkig een herstart erna, met flink wat schade en een 1000 toeren te kort toch overwinning voor mike. Nadat niek een dq kreeg voor net iets te licht zijn, dit heeft hij 2e manche aangevuld en 2e geworden.
Mike zijn scooter weer beetje op orde gebracht en dit resulteerde in een 1e plaats de 2e manche.

Verder wel een geslaagde dag gehad, nu alles maar uit elkaar trekken en goed schoonmaken voor emmen. Hopelijk wat beter weer dan :)

Uitslag:

1 Mike
2 Dennis
3 Jordy
 
zijn er nog mensen die gaan trainen voor emmen?

ik ga morgen(maandag) even trainen,maar zijn er nog mensen die bijvoorbeeld vrijdag gaan trainen?

gr sander#21
 
zo , weer terug van een dagje waar vanalles in zat:p

regen , zon , nog meer regen en als klap op de vuurpijl , hagelstenen!

maar desalwelteplus erg goed vermaakt:) bijde manches als 5de geeindigd:)

conclusie , nog veel trainen want de top 4 gaat nog veel te hard voor mij:)
 
Ding draait 14.3, wat vrij normaal bij minarelli blokjes is. Winst bij sander zit in het sturen, dus hij moet nog wat uurtjes doorbrengen op de brommer:)
 
je kunt duidelijk horen dat de scooter meer toeren draait dan meters! en ik ben niet de enigste die dit dat afgelopen weekend zei.

maar dan nog vind ik het nog veel toeren!

het sturen zit zeker nog wel zat in , dat klopt!

maar ik moet wel zeggen dat het zaterdag kloten weer was !!
 
Kan jij vinden, minarelli blokjes icm c21/30 met 7t draaien altijd 14+ en er zijn vele blokjes bij die 15k draaien. Dat jij het dan veel toeren vindt zegt mij niet zoveel. Test er zelf maar eens mee, zou ik zeggen:)
 
Back
Top