SOBW 2010

Met droog weer zijn wij ook van de partij Zaterdag.
Dennis D8 dat jij uitgeschakeld was voor een paar maanden?

volgens mij mogen daglicenties niet meer meerijden de laatste 3 wedstrijden van het seizoen..
vraag het voor de zekerheid maar ff na... zou zonde zijn als je daar komt voor jan lul... :)
gr mark
 
Waarom zou dat zijn?

vanwege het voorkomen van enige vriendjespolitiek dat die daglicentierijders de jongens die wel voor het kampioenschap rijden hun kunnen hinderen of dat ze een andere rijder helpen... zoiets is mij wel is verteld... maar helemaal ckr weet k het nie ... te lui om in het regelement te kijken ...
 
vanwege het voorkomen van enige vriendjespolitiek dat die daglicentierijders de jongens die wel voor het kampioenschap rijden hun kunnen hinderen of dat ze een andere rijder helpen... zoiets is mij wel is verteld... maar helemaal ckr weet k het nie ... te lui om in het regelement te kijken ...

Dat is idd zo. Maar de vaste rijders in de topscooter klasse hebben toestemming gegeven om Gé en Wilco mee te laten rijden op Berghem.

Kom je nog Gé, ondanks de weersvoorspellingen?
 
Als de verwachtingen iets beter worden wel, als de verwachtingen zo blijven gaan we waarschijnlijk niet.
Schaatsen met een scooter is nooit een hobby van me geweest. *D
 
hahah nou ik heb er geen problemen mee wie er nou ook komen rijden... hoe meer zielen hoe meer vreugd...tis nou nie bepaald tjokvol in de scooterklasse :(
 
vanwege het voorkomen van enige vriendjespolitiek dat die daglicentierijders de jongens die wel voor het kampioenschap rijden hun kunnen hinderen of dat ze een andere rijder helpen... zoiets is mij wel is verteld... maar helemaal ckr weet k het nie ... te lui om in het regelement te kijken ...

6.4 Gedurende de laatste 3 wedstrijden van het seizoen worden geen nieuwe
rijders toegelaten in klassen waarin de kampioen nog niet bekend is.

Eerdere deelnemers van het betreffende jaar met een daglicentie dus wel.

Deze regel is inderdaad in het leven geroepen om competie vervalsing te voorkomen.
gelukkig hebben de hoofdrol spelers aangegeven geen probleem te hebben met onze deelnamen, waarvoor dank.
Nu hopen op droog weer, anders wordt Zwolle onze eerste wedstrijdt
 
6.4 Gedurende de laatste 3 wedstrijden van het seizoen worden geen nieuwe
rijders toegelaten in klassen waarin de kampioen nog niet bekend is.

Eerdere deelnemers van het betreffende jaar met een daglicentie dus wel.

Deze regel is inderdaad in het leven geroepen om competie vervalsing te voorkomen.
gelukkig hebben de hoofdrol spelers aangegeven geen probleem te hebben met onze deelnamen, waarvoor dank.
Nu hopen op droog weer, anders wordt Zwolle onze eerste wedstrijdt

net als vorig jaar ? :p

zelfde kleren weer?

DSC_0344.jpg
 
net als vorig jaar ? :p

zelfde kleren weer?

DSC_0344.jpg

Zelfde kleren, andere kleuren en ander circuit.
Net besloten definitief niet te gaan rijden, de kans op regen vinden we te groot.
uiteindelijk is het toch redelijk kostbaar een dagje racen op een daglicentie.
Dat is niet erg, maar we willen dan wel graag lol hebben.

We gaan de pijlen op Zwolle richten.
 
Zelfde kleren, andere kleuren en ander circuit.
Net besloten definitief niet te gaan rijden, de kans op regen vinden we te groot.
uiteindelijk is het toch redelijk kostbaar een dagje racen op een daglicentie.
Dat is niet erg, maar we willen dan wel graag lol hebben.

We gaan de pijlen op Zwolle richten.

Dat weer is idd niet alles, 90% kans op regen haha. Ik zie jullie op Zwolle -:-
 
ik bedoelde ook kleuren :p

beter ga je ook naar Zwolle , daar kom ik ook en kan ik mischien nog zo'n foto maken alleen dan in andere KLEUREN ;)
 
Info wedstrijd Zwolle 11 september 2010

Op 11 september vindt de een na laatste wedstrijd plaats in Zwolle.
De locatie is recreatiegebied Wythmerplas, aan de Zalnéweg.
Het tijdschema kun je vinden onder 'komende wedstrijd'.

De SOBW gaat deze wedstrijd in eigen beheer organiseren. Dat betekent dat het circuit door de SOBW moet worden opgebouwd en worden afgebroken.

Als je tijd hebt op vrijdag kunnen we je hulp heel goed gebruiken.
Vrijdagochtend beginnen de werkzaamheden met het opbouwen van het circuit.

Zaterdag na de wedstrijd wordt van iedere rijder verwacht dat hij mee helpt om het circuit op te ruimen. Vele handen maken licht werk. Dan kunnen we ook zo snel mogelijk aan de prijsuitreiking beginnen.

Degenen die vrijdag 10 september willen helpen met de opbouw van het circuit kunnen een e-mail sturen naar info@sobw.nl dan krijg meer informatie.
 
Belangrijke mededeling voor wedstrijd 25 september a.s.

Door omstandigheden is de wedstrijd van 25 september a.s. verplaatst van Lelystad naar Veldhoven.

Dus de laatste wedstrijd van het seizoen 2010 wordt gehouden
op 25 september a.s. op het circuit de Landsard in Veldhoven (Eindhoven)
Het tijdschema voor deze wedstrijd wordt na de wedstrijd van Zwolle op de website geplaatst onder ‘komende wedstrijd’.
 
da's jammer , moet ik een stuk verder rijden ...

mja , kom ik weer een keertje in Veldhoven :p



ff wat anders ,degene die in Zwolle rijden en/of aanwezig zijn die foto's willen hebben van afgelopen wedstrijden (waar ik ook was ;)) van 2010 mogen even een goeie opneembare DVD meenemen zodat ik deze even kan branden , dan krijg je de DVD in Lelystad , Uh Uh .. Veldhoven weer terug..:p

hoeft verder niks te kosten , maar vrijwillige bijdragen zijn altijd welkom :p
 
Back
Top