Show je eigen auto!

Status
Not open for further replies.
GhostFace said:
Mag ik misschien vragen waar je werkt of wat voor werk je doet.. heb het namelijk nergens gelezen.. :rolleyes:
jezus man heb je stront in je ogen ofzo? het staat gelukkig nog maar 12 keer in 10 paginas ofzo. Hij is vakkenvuller bij de lokale buurtsuper. LEES NOU ES

@ Dimer, ik denk dat wij een andere aflevering hebben gezien, hebben ze bij die aflevering van die jij hebt gezien ook sportwagens getest? et was geloof ik een ibiza als eerste, daarna een mercedes en als laatste een lambourgini
 
Komen erg mooie specs voorbij hier....

Kom ik dan met ook een Cupra ;)
Ga trouwens back to basic met de auto...sportbumper gaat eraf en er komt weer een orginele onder.
Ook heb ik weer een setje cuprawielen op de kop getikt...ff opknappen en spuiten
Waarschijnlijk een anthraciet tint ipv het gebruikelijke zilver.

@ Zippaz
Nette wielen onder je beezer....zeker met een verlaging zal dit zeer netjes staan.
 
@ Nazex, vette ruf! Heb je die zo gekocht of heb je hem laten doen bij Ruf? (of hoe gaat dat in zijn werk :?)
 
Lieuwe said:
Ik dacht dat zon ding voor de performance was en niet voor het geluid ?

Is ook zo, het bevordert namelijk de spoolup tijd na het schakelen, de turbo blijft met een bov namelijk lekker doorspinnen :)
 
nee, de bov zorgt ervoor dat bij het overschakelen de hoge druk in de leidingen weg kan. Zodra je weer turbodruk vraagt bij de volgende versnelling na het overschakelen zal je een snellere spoolup krijgen + het is beter voor de turbo.
 
rieju-pim said:
Ik wil niet weten wat er gebeurd alsje dna wordt gepakt:X(alsof dat kan)

in belgie is het momenteel nog een beetje te doen qua flitsen op de snelweg in vegerlijk met NL dan toch , in de omstreken van limburg respectievelijk omstreken van cirquit van zolder = zekers tov daarvoor :W
 
sneeuwpret @ 1 bar :p

corrie5.jpg
 
Jeoen said:
bij mij zat ie in de kit dus dat si beterssss:p

zekerz, ik heb alleen geen turbo :p
compressor, normaal word je druk teruggegooit naar me lader, maar als je slang weghaald, word het je motorruimte in geblazen, en dan hoor je Woesh :p

zal wel ff fixen of ik een soundfile kan maken :p
 
Dimer said:
@ NazeX: Kan je niet een groepsfoto maken van al je auto's :) Dat zou een mooi plaatje zijn!

nog beter, maak er 1 van een willekeurige auto die je in dit topic heb geshowed+JEZELF. ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top