Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #4

Status
Not open for further replies.
Vind hem erg mooi! Ziet er goed uit.
Lijkt als je snel kijkt soms wel een N ipv een V, of ligt dat aan mij?

klopt, alleen meerdere mensen. maar ik vond dit mooier als de simpelere versie die hij hiervoor had getekent..
En nu hij er wat langer opstaat is het verschil te verwaarlozen en nu haal je er beter een V uit.
 
Last edited:
vorige week donderdag geweest 2 uurtjes.

tis men eerste, gelijk goed doen haha. even voor het idee, tis zo groot als een A3 papier( 2 a4tjes aanmekaar). verder komt er nog meer bij, stuk op men kuit is nog open waar nog een lely komt. en dan alles inkleuren en schaduwen etc etc.

zou er eerst 1tje worden, maar dat leek nergens naar, dus ze heeft nieuw ontwerp gemaatk wat dit geworden is! ben dr heeel happy mee

foto van de website van waar die gezet is,:

zal binnekort ff zelf paar fotos maken! heb er alleen 1tje van tijdens het zetten haha.


 
Last edited:
Ik stond gisteren in de supermarkt achter een kerel niet ouder dan 18 en minimaal 5/6 namen getattood op z'n onderarmen, handen en nek. Holydamn.. :L

Ziet er bij jullie een stuk lekkerder uit, dudes!
Heel benieuwd ook naar die van jou, Vass!
 
Snap dat nooit helemaal met allerlei namen op je onderarm. Kijk als ze een betekenis hebben zoals voor iemand die overleden is bijvoorbeeld. Maar de naam van iemand je BV nog weleens spreekt zou ik dus nooit op mijn arm zetten OID. Heb zelf 1 herdenkingstattoo en hoop het daar voorlopig ook bij te houden. Binnenkort weer eens afspraak maken om mijn sleeve verder af te maken :)
 
red-koi-tattoo.jpg



zo vet... :W
 
Had hem al weleens gepost. Van een bekende van mij! Vind hem echt wel vet!
 

Attachments

  • Tattoo.jpeg
    Tattoo.jpeg
    111 KB · Views: 62
Status
Not open for further replies.
Back
Top