Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Deze word dus 28 oktober op mijn voeten gezet:

369512015_5_CMrh.jpeg


Btw, bjorn thnx anyway :*
 
Nog 2 schetsjes die ik in de vakantie gemaakt had.
Moeten op een onderarm komen.

IMG_6557.jpg

IMG_6558.jpg


Nog een (oude) crosspost.
Ook gebaseerd op tattooshit, alleen digi ingekleurd en even in lijstje geplaatst om te zien hoe 't geprint zou worden:
tattoo-af-klein_121243.jpg
 
Stel me vraag nog maar ff :p

ik ben er bijna uit wat ik wil

Ben alleen op zoek naar een site waar verschillende stijlen symbolen/tekens met een bepaalde betekenis staan. dus alternatieven voor chinees/japans

Weet al wel wat ik wil maar wil nog alternatieven zien voor ik het doorzet :p
 
:p

Ik wil 2 tekens die staan voor famillie en vriendschap.

Moeten onder elkaar op me rechter zij komen.

Hoe groot moet het zijn? Watvoor stijl?

Diegene die mijn design heeft gemaakt moet namelijk nog een hele hoop tekenen, hij heeft heel veel positief commentaar gehad in de tattooshop over zijn tekening, en nu wilt hij opdrachten om op 28 oktober meer te kunnen laten zien (dat vroegen ze)

Hij wilt hier namelijk cariere in gaan maken :p
 
Anders ben je echt flink GAY he!

Een grote tattoo is alleen vet als ie over je hele rug heen loopt, of van rug via schouder naar bovenarm.

Maar in je zij is voor vrouwen :p
 
Hoe groot moet het zijn? Watvoor stijl?

Diegene die mijn design heeft gemaakt moet namelijk nog een hele hoop tekenen, hij heeft heel veel positief commentaar gehad in de tattooshop over zijn tekening, en nu wilt hij opdrachten om op 28 oktober meer te kunnen laten zien (dat vroegen ze)

Hij wilt hier namelijk cariere in gaan maken :p

Ik heb dus niet echt een stijl in gedachten, vind japans/chinees wel mooi maar dat hebben zo veel mensen wil dus de alternatieven zien voor ik iets beslis. Grootte weet ik nog niet moet ik nog maar zien, iig 2 symbolen/tekens die voor famillie en vriendschap staan

Het moeten iig tekens zijn die een betekenis hebben en niet zomaar bedacht zijn...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top