Show je eigen auto #85

Status
Not open for further replies.
je kan toch ook gewoon een pook nemen ipv flippers. Maar een seq. bak vind ik wel wat overdreven hoor. Beter een andere auto voor dat bedrag halen voor als daily.
 
Beter eerst maar eens zo gaan rijden en kijken of je unerhaupt een beetje kunt rijden:+ Hoop iig niet dat je deze ook de banden/muur in jankt :p
 
Beter eerst maar eens zo gaan rijden en kijken of je unerhaupt een beetje kunt rijden:+ Hoop iig niet dat je deze ook de banden/muur in jankt :p

ik ook niet! :+
zou behoorlijk zonde zijn..







en de Streetgasm challenge gaat dan niet door +pippi+
 
Kwam nog een mooie foto tegen

[ir]http://www.cal-look.nl/Gallery/albums/userpics/10003/099_modified.jpg[/ir]
 
Gaaf Jesse! Een collega van m'n vader ging ook naar Ninove, met een kever geloof ik, maar 15min voordat ze er waren draaide de motor in de soep haha.

//true story bro
 
Ik zit even met een vraag en kom er niet echt uit :)

Hoe kom ik er achter of mijn wiellagers (achterkant) versleten zijn en aan vervanging toe zijn.

Ik denk zelf dat het heel de tijd het geluid van mijn banden zijn aangezien het goedkope Nankang banden zijn omdat ik met camber / stance rij.

Want wil niet dat die lager dadelijk in 1x vast slaat en heel het zootje naar de klote gaat zeg maar :p

Is het dan goedkoper / slimmer om meteen een achter schijfremswap te doen of gewoon alleen het wiellager te vervangen ? Want volgens mij is een losse wiellager bijna even duur als z'n swap haha.

Er staat een kleine 113.xxx op de teller en rij pas sinds 3 weken met "stance / camber"

foto2lk.jpg
 
Last edited:
Auto opkrikken, slinger aan je wiel geven en aan je veer voelen. Als je m dan wat gaar voelt draaien is ie dus kapot (aan t gaan)

//Weet niet hoe die ophanging bij zn Ek zit....
 
Kan maar zo indd dat je je banden hoort piepen. Heb ook een tijdje met wanli banden gereden op mijn vorige 5 serie. Die was ook verlaagd en de velgen stonden ook een beetje scheef eronder. Na een half jaartje waren die banden ook helemaal kaal aan de binnenkant. Daarna michelen banden laten monteren en toen was het goed. Je merkte ook echt het verschil met rijden. Was net of die met die goedkope banden hele tijd aant zoeken was. Met die michelen banden durfe ik gerust met losse handen te rijden met die wanli banden niet. En jah ze waren goed gebalanceerd en uitgelijnd.

[ir]http://4.media.hyves-static.net/1053408067/6/sGlu/2/img1053408067.jpeg[/ir]
 
Ik zit even met een vraag en kom er niet echt uit :)

Hoe kom ik er achter of mijn wiellagers (achterkant) versleten zijn en aan vervanging toe zijn.

Ik denk zelf dat het heel de tijd het geluid van mijn banden zijn aangezien het goedkope Nankang banden zijn omdat ik met camber / stance rij.

Er staat een kleine 113.xxx op de teller en rij pas sinds 3 weken met "stance / camber"

Ik had dat bij mn e36 325. Maar dat geluid vond ik angstaanjagend. Alsof het wiel er elk moment onderuit kon vallen. Bij mij stond er 210k op toen ik hem ging vervangen. 113k lijkt me nogal snel...
 
Ik zit even met een vraag en kom er niet echt uit :)

Hoe kom ik er achter of mijn wiellagers (achterkant) versleten zijn en aan vervanging toe zijn.

Ik denk zelf dat het heel de tijd het geluid van mijn banden zijn aangezien het goedkope Nankang banden zijn omdat ik met camber / stance rij.

Want wil niet dat die lager dadelijk in 1x vast slaat en heel het zootje naar de klote gaat zeg maar :p

Is het dan goedkoper / slimmer om meteen een achter schijfremswap te doen of gewoon alleen het wiellager te vervangen ? Want volgens mij is een losse wiellager bijna even duur als z'n swap haha.

Er staat een kleine 113.xxx op de teller en rij pas sinds 3 weken met "stance / camber"

foto2lk.jpg

Word het geluid erger zodra je flink instuurt? Als het dan erger word kun je ook kijken welke kant het is.

Naar rechts in sturen = linker kant en andersom.

Je kan hem idd ook opkrikken en een slinger geven.. Maar meestal kun je hier nog niets aan horen als hij kapot aan het gaan is.
 
Vind die 5-serie nog steeds mega! jammer dat et een el cheapo uitvoering was zonder airco etc

+1

Ding had een 540 moeten zijn met full option:#

kleur/bumpers/velgen/verlaging ziet er bij deze gewoon erg vet uit 8)
 
Word het geluid erger zodra je flink instuurt? Als het dan erger word kun je ook kijken welke kant het is.

Naar rechts in sturen = linker kant en andersom.

Je kan hem idd ook opkrikken en een slinger geven.. Maar meestal kun je hier nog niets aan horen als hij kapot aan het gaan is.

Ik zal zo is kijken als ik naar huis rijd, maar hoor meestal "het geluid" als ik op de snelweg (lees boven de 80km/h) rijd. Maar het verschilt ook per asfalt had ik het idee.

Want de ene keer hoor ik het geluid heel hard en de andere keer weer niet.
Maar zal zo is precies gaan luisteren en wat dingen gaan testen.

Moet toch 40km naar huis rijden zo, en dan vanavond ff checken op speling..

Thanks voor de tips :W
 
Mijn wiellagers zijn ooit ook eens stuk geweest. Gewoon 'scherpe' bochten nemen op een recht stuk. Hoor je zo of het geluid erger wordt.
 
Zo, A6 verkocht. Voor het eerst in 5 jaar weer eens 2 auto's. Waarvan 1 van de zaak en de andere niet rijdend :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top