Scooter wil maar niet lopen !!!!!!!!!!

Originally posted by EdvolutioN
Probeer gewoon een nieuwe bougie!
Soms kan het probleem echt te simpel zijn namelijk...
Succes

HAHA nee we hebben niet al deze shit al gehad zonder daaraan te hebben gedacht 8P

Toch bedankt voor het meedenken ;)
 
en we zitten al te klooien met sproeiers van 44 tot 100....maar ik moet zeggen bij sproeier 64 liep hij het langste stationair...mischien zitten we dan daar in de buurt goed kwa sproeier of niet?

mischien ff membraankleppies tjekken of die nog goed zijn,anders even malossi dingetjes erin...
 
mag ik wel ff vragen wat voor zuiger je hebt?
Met een pia-zuiger (weet niet meer welke exact met D=47,00 pen12 dus) hadden wij het probleem dat de squish niet kleiner kon worden dan 1,74mm. (wat bij ons dus 0,60 moest zijn) door een verkeerde hoogte van de piston pen :(
Mischien ook wel zo'n probleem bij jou dus.. meet je squish es ff op voor de zekerheid.
 
Originally posted by minaracers
mag ik wel ff vragen wat voor zuiger je hebt?
Met een pia-zuiger (weet niet meer welke exact met D=47,00 pen12 dus) hadden wij het probleem dat de squish niet kleiner kon worden dan 1,74mm. (wat bij ons dus 0,60 moest zijn) door een verkeerde hoogte van de piston pen :(
Mischien ook wel zo'n probleem bij jou dus.. meet je squish es ff op voor de zekerheid.

hmm,moeten we dan maar even tjekken...we weten niet precies wat voor zuiger erin zit..
Repsac kreeg die zuiger bij zijn DR van Erik.Op de zuiger stond alleen Italkit.Maar morgen gaan we dan wel even de squish opmeten...
rond de 0,6 moet hij zijn?
 
je zal voor de grap een benzinekraan voor een zip moeten monteren want de vacuumpompen zijn absoluut niet betrouwbaar
dit heb ik ook al gehad en heb 3 maanden gezocht
 
Originally posted by DUOFLOWTONE


hmm,moeten we dan maar even tjekken...we weten niet precies wat voor zuiger erin zit..
Repsac kreeg die zuiger bij zijn DR van Erik.Op de zuiger stond alleen Italkit.Maar morgen gaan we dan wel even de squish opmeten...
rond de 0,6 moet hij zijn?

Als er ITALKIT op staat dan is het hoogstwaarschijnlijk een VERTEX zuiger (heb die van mij in m'n handen op het moment en er staat idd italkit op...)
 
Back
Top