Scooter Sprint Drachten 8 juli

Der zijn nu zoon kleine 40 inschrijving dus der kunne nog zoon 20 bij dus meld je aan alleen. hoop dat t een mooi dag wordt zal dinsdag weer ff heen om te vergaderen.

gr. inne
 
Mango said:
Der zijn nu zoon kleine 40 inschrijving dus der kunne nog zoon 20 bij dus meld je aan alleen. hoop dat t een mooi dag wordt zal dinsdag weer ff heen om te vergaderen.

gr. inne

Heb je mijn mailtje ook ontvangen (Erwin Manten)? Wel wat gestuurd, maar geen reactie terug...
 
YCL Tuning said:
Is er ook een klassenment...
Zoja...
val je met een wheeliebar onder normale 70cc klasse of iets anders..?

Gewoon iemand uitzoeken en knallen met die handel, iedereen door elkaar, geen regels.
 
Ja over de test bank hmmzzz jah willen we wel graag maar de gene die dat vorig jaar regelde is dit jaar niet meer in de crew van wege buitenlandse stage dus zou niet weten hoe ik dit ff moet regelen iemand die dat wil doen(A)?!

gr. inne
 
iemand email dan?! wel zo makkelijk dan he kunnen jullie wel zegge ma wat heb ik der aan as ik helemaal geen gegevens van hebt.
 
Hoezo altijd praat?! alleen dat hij ws zou komen dus hou je ma stil henri zou t via mijn zwager doen maar die heb ik al 3 weken niet gezien dus vandaar dat t nog niet rond was.
 
Back
Top