Scooter-politiedag tilburg 2005

40-1075232211.jpg


is het niet de bedoeling dat de agenten het goede voorbeeld geven... zoals bijvoorbeeld een helm op tijdens het rijden.. ik zou hem snel een bekeuring geven :p
 
maar als ik het goed begrijp kun je daar komen maar er mag helemaal niet gereden worden en je mag alleen kijken naar aapjes en mense die certi wille hale ??

en hoeveel mensen komen er ongeveer van forum ik wil wel eens wa mense zien (met scooter lijkt me wel leuk )

mis dat ik ook wel kom, moet wel de moeite waard zijn, ik kom uit breda he
 
Razma said:
ik geloof nooit dat je met een snelle scooter op de rollerbank mag


heeft ook totaal geen nut ....

kun je net zo goed een analoge toerenteller kopen , daar gaat het wijzertje ook leuk heen en weer....
 
ik hoorde sommigen al roepen dat ze ff de rollerbank wilden gaan slopen etc en dat ze gingen sprinten enzo.

Helaas denk ik dat het jammer genoeg uit de hand gaat lopen.
Het is absoluut géén meeting, maar een informatiedag en dat blijkt een grote groep niet te begrijpen (gelukkig hier wel).

Een groot aantal denkt stoer te gaan doen & daarom ben ik nog niet zo zeker of het wel een goed idee is om met een stand te gaan..
 
De politie was pas ook bij ons op school met de rollerbank. Is wel leuk om je projectje erop te zetten maar ja wat heb je dan, kun je zien dat je scooter 2kW aangeeft...
George (burning neo's) heeft hem er op gezet maar de agent stopte bij 1,9kW al.
Iedereen zei Ronnie ga de NRG halen en zet je die er ook op, maar ik zag de nut er niet echt van in...
 
Als je een beetje slim bent laat je je eigen van de goede kant zien, ipv te denken dat je daar de rollenbank op kunt blazen en stoer kunt doen. Het is tenslotte geen meeting.
 
Als ze de bank opblazen zullen ze komende meetigns niet meemaken...de politie daar is gewoon streng. Als ze dat niet willen geloven, laat ze er dan zelf maar achter komen.
Ze zijn hoe dan ook hardleers, en het kan ze niks schelen dat ze daarmee de scooterscene in een slecht daglicht zetten.
Ik ben ws aanwezig is 10 min hiervandaan.
groeten j.a.T
ps:geen verzekering=in beslag
geen helm=in beslag
geen certificaatr(bij)=in beslag
grote mond=identiteitsbewijs laten zien, ;). volgende keer hang je dus
hehe
simpel!
 
ErwinB said:
Als je een beetje slim bent laat je je eigen van de goede kant zien, ipv te denken dat je daar de rollenbank op kunt blazen en stoer kunt doen. Het is tenslotte geen meeting.

euh.. een aantal mensen hier snappen dat wel idd..
maar ik geloof dat een andere groep het aardig gaat verpesten.
 
TJ neemt ze alleen mee om mensen te laten zien dat je ook plezier kunt hebben van een snelle scoot zonder dat je er mee over straat gaat.
 
Black Bullet said:
40-1075232211.jpg


is het niet de bedoeling dat de agenten het goede voorbeeld geven... zoals bijvoorbeeld een helm op tijdens het rijden.. ik zou hem snel een bekeuring geven :p

Maar hij mag ook niet op de stoep rijden :)
 
Razma said:
ik hoorde sommigen al roepen dat ze ff de rollerbank wilden gaan slopen etc en dat ze gingen sprinten enzo.

Helaas denk ik dat het jammer genoeg uit de hand gaat lopen.
Het is absoluut géén meeting, maar een informatiedag en dat blijkt een grote groep niet te begrijpen (gelukkig hier wel).

Een groot aantal denkt stoer te gaan doen & daarom ben ik nog niet zo zeker of het wel een goed idee is om met een stand te gaan..

ik wou m niet opblazen als je mischien op mij zou doelen :rolleyes:
maar heb er meerdere keer p[gezien is gewoon lol maja
ik wil m ook niet opblazen, magoed
ik kan je zorgen wel begrijpen denk ik zo.....
 
ik had het op niemand persoonlijk..

maar het gaat er om, wat is er aan om met een sprint- of projectscooter op zo'n rollerbank te gaan? Ik kan helaas de 'opwinding' er niet van begrijpen. Sommige mensen beseffen niet dat het achteraf wel eens meer gevolgen zou kunnen hebben zoals: géén infodagen meer, nog strengere controles omdat scooterrijders weer eens als asociaal ipv volwassen worden aangezien enzo enzo
 
Back
Top