Scooter Weekend 2011 Germany

Gewonnen bekers door de Nederlanders worden door ons meegenomen naar Lisse.
Volgens mij hebben we bekers van Sander, Vasco, diederik en martin kossen.

Zijn zelf kampioen geworden in de daginschrijving klasse (clubsport).

Camping was chaos, maar wel ontzettend gelachen met alle Nederlanders daar!

Heb je ook mijn bekers? Zou iig zeker chill zijn!:!
 
Worden wel aardig wat foto`s dan:p

Krukas, drijfstang, zuiger, cilinder, carter allemaal naar zijn grootje, maar gelukkig is de zuigerveer nog heel:D
 
he martin wat had ik gezecht over die bekers dan??? ik was echt een beetje moe dus weet het half nog !!! ik heb alleen die van jou en heiko mee genemomen.. wagenaar had een of twee bekers en mike,mark,kevin en niels hadden de rest mee genomen 8P

btw op foto's op streetbuzz magazine site !!!!! ik sta er 2x tussen met me schakeltje :p
 
Last edited:
he martin wat had ik gezecht over die bekers dan??? ik was echt een beetje moe dus weet het half nog !!! ik heb alleen die van jou en heiko mee genemomen.. wagenaar had een of twee bekers en mike,mark,kevin en niels hadden de rest mee genomen 8P

btw op foto's op streetbuzz magazine site !!!!! ik sta er 2x tussen met me schakeltje :p

jammer martijn dat je mijne niet even wou meenemen, zeer jammer:p
 
Last edited:
Over terrorpics gespproken ! @(TOM zipslet) :*

Na ongeveer 10 rondes :+
552osw.jpg

TTE 2 cil.
fn7kg2.jpg

ae85s4.jpg


Echt een top Weekend ! Gezellig groepje (TTE Dushi`s) Incl. Vasco en Thijs Off course :love: Fucking mooie Crib, en een Geile Buurvrouw !
Lekker veel drank gehad en gelachen, alleen jammer dat ik de cirquit scoot aan barrels reed :7. Het ging net zo lekker :love:

AdioZzzZ Servi
 
Back
Top