Scooter custom show 2009

Ik mag ook komen Frame moet nog gelast worden :+ (Laatste materiaal delen zijn gister besteld) ga me niet overhaasten dus red ik het niet helaas.
 
Nja suc6 nog voor de mensen die ook nog dingen moeten afmaken.. moet zelf het een en ander laten maken, ff een mooie stand bedenken, wat stickers laten maken etc.

Wanneer rijden jullie heen? Vrijdag (de dag ervoor dus)? Of Zaterdag heeeeel vroeg al?

Ik moet helemaal uit Groningen komen, dus wordt waarschijnelijk Vrijdag heen, ergens daar slapen en vervolgens Zat. opbouwen....
 
nou ben net terug van de customshow.
er stonden wel enkele leuke dingen om te zien, maar als je een uurtje had rondgelopen had je ongeveer elk schroefje gezien wat er te bekijken viel en kon je dus uit je neus gaan eten}:O

maar ondanks dat was het zeker leuk om een keertje te bekijken.
en ohja, een rit door duitsland is natuurlijk altijd schpass:~
 
hier ook net terug.. was best wel vet maar wel alles 100 x gezien.. en ook 2 bekers binnen geslepen 1rste plaats beste artwork en 5de plaats show met stemmen van mensen. maar was dus wel geslaagt ...
 
was wel vet gisteren stonden wel weer mooie scoots tussen weet iemand toevallig of er een prijs was voor de paarse sr of paarse streetmagic want we zijn rond 6 u al doorgereden en hebben de prijs uitrijking niet mee gemaakt
 
Back
Top